Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:54:14 GMT

۱۱ هزار واحد مسکن مهر در اردبیل تکمیل و واگذار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۲۵۹۸

۱۱ هزار واحد مسکن مهر در اردبیل تکمیل و واگذار شد

به گزارش خبرنگار مهر، محبوب حیدری عصر شنبه در جلسه شورای مسکن مهر در اردبیل اضافه کرد: همچنین در قالب این طرح ۴۹۸ واحد آماده افتتاح و ۲۰۰ واحد نیز در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه مجموع قرارداد بسته شده در طرح مسکن مهر استان اردبیل ۴۱ هزار و ۳۷۸ واحد بوده است، یادآور شد: از این تعداد تاکنون ۳۹ هزار و ۲۴۹ واحد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: از مجموع واحدهای باقی مانده نیز هزار و ۹۱ واحد آماده افتتاح و ساخت هزار و ۳۸ واحد نیز با مشکلاتی همراه بود و جزو مصوبات محسوب خواهد شد.

وی با اشاره به بحث آماده سازی شهرک های مسکن مهر تصریح کرد: در این راستا اداره راه و شهرسازی قیر و مبالغ مورد نیاز را به شهرداری اردبیل پرداخت کرده و حتی زیرسازی را نیز آماده کرده است، امیدواریم که شهرداری برای انجام تعهدات خود هرچه سریع‌تر عملیات آسفالت ریزی را انجام دهد.

حیدری در خصوص آماده سازی مسکن مهر شهرستان های بیله سوار و مشگین شهر یادآور شد: هزینه آماده سازی به شهرداری های این دو شهرستان پرداخت شده و انجام عملیات اجرایی جزو تعهدات آنها است.

کد خبر 4312513

منبع: مهر

کلیدواژه: راه و شهرسازی اردبیل مسکن مهر بوشهر ماه مبارك رمضان گرگان سوم خرداد فتح خرمشهر یاسوج شهرکرد شیراز مشهد خرم آباد مراسم گلریزان بارش باران سانحه تصادف بیرجند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، اردوی اماده سازی تیم کشتی فرنگی نونهالان استان برای حضور در رقابت های کشوری به مدت ۲ روز در شهرستان سرخس برگزار شد.

این اردوبا حضور مربیان استان؛اقایان اطاقی و خمبریادگار، اردوی ۲ روزه و فشرده فرنگی کارا توام با اوقات مفرح برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است