Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@23:50:26 GMT

نگارخانه ماهور چناران به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۳۳۱۰

نگارخانه ماهور چناران به بهره‌برداری رسید

آیین گشایش اولین نگارخانه شهر چناران تحت عنوان نگارخانه ماهور، در بوستان ملت این شهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، اولین نگارخانه شهر چناران تحت عنوان نگارخانه ماهور با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان چناران به بهره‌برداری رسید.


هادی بارویی، شهردار چناران در آیین گشایش این مرکز فرهنگی اظهار داشت: این نگارخانه به‌عنوان اولین نگارخانه شهر چناران با مساحت 113 مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر 1 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این قبیل مراکز در سطح شهرمان توسعه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مجموعه آثار فاخر هنرمندان شهرستان چناران در این نگارخانه در معرض دید عموم شهروندان گذاشته می‌شود و فرصتی خواهد بود تا گوشه‌ای از هنر و استعداد این عزیزان به نمایش عمومی درآید.


وی بیان کرد: خلأ این فضا به‌درستی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر احساس شد و بعد از انتقال آن به شهرداری، هم‌اینک شاهد گشایش این نگارخانه هستیم.


حسین سپهری، رئیس شورای اسلامی شهر چناران نیز در آیین بهره‌برداری از این نگارخانه گفت: جایگاه هنر و هنرمندان بخشی از هویت شهر چناران است و ساخت و راه‌اندازی این نگارخانه قطعاً در انتقال هنر و مسائل فرهنگی به سایر شهروندان نقش بسزایی ایفا می‌کند.


وی اظهار داشت: با توجه به استقبال بسیار خوب خانواده‌های چنارانی از بوستان ملت از طریق این نگارخانه و با نمایش آثار هنری هنرمندان این شهرستان می‌توان بخشی از اوقات فراغت مردم شهر را پر نمود، ضمن این‌که از این طریق شناخت شهروندان از مسائل هنری بیشتر می‌شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر چناران ادامه داد: وجود این نگارخانه زمینه‌ای خواهد بود تا سایر مردم نیز به سمت هنر و مسائل هنری سوق پیدا کنند.


لازم به ذکر است ساعات کار این نگارخانه صبح‌ها از ساعت 10 الی 13 و بعدازظهرها از ساعت 16 الی 19 خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد