Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: روز قدس هم به دلیل حساسیت ویژه‌ای که امسال در بیت المقدس به وجود آمده بسیار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود. ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم عصر امروز در شصت و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی که در محل شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برگزار شد، با تاکید بر رونق و شکوه مراسمات ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در تبریز اظهار داشت: روز قدس هم به دلیل حساسیت ویژه‌ای که امسال در بیت المقدس به وجود آمده بسیار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با پیگیری روند فعالیت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی تاکید کرد: نباید فقط به چراغانی کردن در ایام دهه فجر تمرکز شود بلکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت هنرمندانه برای مردم تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در حوزه جاده، برق، گاز، آب، آموزش و پرورش، علم و تکنولوژی و... موفقیت‌ها و پیشرفت‌های زیادی را در کشورمان شاهد هستیم، گفت: بعد از پیروزی انقلاب دستاوردهای زیادی داشتیم که باید برای عموم مردم همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین و تشریح شود.

وی خاطر نشان کرد: پس از ماه مبارک رمضان از تریبون نماز جمعه، هر هفته یکی از حوزه‌های خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تشریح خواهم کرد.

امام جمعه تبریز در پایان، خرید کالای ایرانی و فرهنگ‌سازی در این زمینه را با اهمیت برشمرد و گفت: همه نهادها باید اقدامات فرهنگی خود در راستای فرهنگ‌سازی شعار سال مبنی بر خرید کالای ایرانی را گزارش دهند.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته‌ی بارانی در انتظار آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از نفوذ سامانه‌ی بارشی فعال از روز پنجشنبه به استان خبر داد.

محمد امیدفر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: نفوذ سامانه بارشی فعال از روز پنجشنبه استان را تحت تاثیر قرار داده و علاوه بر بارش‌های رگباری موجب وزش باد گاهی تا نسبتا شدید می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت سامانه‌ی بارشی مذکور تا اواسط هفته آینده ادامه می‌یابد که شدت فعالیت این سامانه از شب پنجشنبه تا شب شنبه بیشتر خواهد خواهد بود.

وی افزود: از لحاظ دمایی تغییرات قابل توجهی وجود نخواهد داشت اما طی روزهای پنجشنبه تا شنبه به طور نسبی دمای هوا کاهش خواهد یافت.

امیدفر در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۲۸ و ۱۶ درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی آن نیز ۲۲ درجه بالای صفر بوده که نسبت به روز گذشته پنج درجه کاهش یافته است.

وی در خصوص خنک‌ترین و گرمترین شهر استان اضافه کرد: ورزقان با دمای سه درجه بالای صفر خنک‌ترین و جلفا با دمای ۳۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • آخر هفته‌ی بارانی در انتظار آذربایجان شرقی
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز