Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - آئین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) توسط دانشجویان، مسابقه کتبی از وصیت نامه الهی سیاسی امام راحل توسط هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برنامه با روح الله در ماه خدا در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علی مبشری استاد حوزه علمیه آستارا روز شنبه در آئین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در مرکز آموزش علمی کاربردی این شهرستان گفت: اندیشه های امام راحل برگرفته از آموزه های اسلامی است و باید بیش از پیش در بین مردم بویژه نسل جوان ترویج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی پیروزی و مقاومت ایران در دفاع مقدس را حاصل ایمان راسخ مردم به معمار کبیر انقلاب دانست و گفت: با گذشت 29 سال از رحلت امام (ره)، اعتقاد و ایمان ملت ایران به اندیشه های او بیشتر شده است.
شعرخوانی توسط شیما مولایی فرد از شاعران جوان آستارا با موضوع امام و انقلاب اسلامی از بخش های دیگر این آئین بود.
حدود هفت هزار دانشجو در دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور، علمی کاربردی، سما و استاد شهریار شهرستان آستارا تحصیل می کنند.

**مسابقه فرهنگی وصیتنامه امام (ره) در آستارا برگزار شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا روز شنبه در حاشیه تجلیل از برگزیدگان این مسابقه در این اداره به خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقه مکتوب، 15سئوال تستی از وصیتنامه امام راحل طرح و در هفته نخست خرداد بین انجمن های هنری و کانون قرآن و عترت توزیع شده بود.
شاپور تشرینی افزود: 200 نفر با ارائه پاسخ در این مسابقه شرکت کردند و ار بین پاسخ های صحیح، به قید قرعه به سه نفر جوایزی اهدا شد.
وی اظهار کرد: اندیشه های امام امت باید در قالب برنامه های ابتکاری از جمله نشست های علمی، همایش ها، نمایشگاه های کتاب و مسابقات فرهنگی ترویج داده شود.
400 هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا فعالیت می کنند.

** روح الله در ماه خدا گرامی داشته شد
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا روز شنبه در حاشیه این برنامه در کانون به خبرنگار ایرنا گفت: در برنامه گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد، بیش از 20 عنوان کتاب‌ نظیر گل‌های باغ خاطره، در طلوع آزادی، امام آمد، نماز سبز و نیمکت‌های پاییزی توسط مربیان به جمعی از کودکان و نوجوانان آستارا معرفی شد.
صابر فرضی زاد اظهار کرد: مربیان کانون با قصه‌گویی و معرفی شخصیت، زندگی امام (ره) و قیام 15 خرداد را برای اعضای کانون بازگو کردند.
وی افزود: در برنامه روح الله در ماه خدا، نمایشگاه عکس سلامی بر آفتاب نیز با 20 تابلوی عکس از قیام امام (ره) و مردم ایران در انقلاب اسلامی بر پا شد.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است و حدود سه هزار و 500 نفر در دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن عضو هستند.
7105 / 7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اخبار فرهنگي ماه رمضان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست که با حضور پرویز امینی نویسنده و صاحب اثر مجموعه «کودکی نامداران» برگزار شد، کارشناسان و مربیان مراکز کانون هرمزگان نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است