Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرژانتین روز جمعه روند آماده‌سازی خود برای شرکت در جام جهانی را فشرده‌تر کرده و مسی و هم‌تیمی‌هایش روز جمعه، در طول یک روز، در دو جلسه‌ی تمرینی شرکت کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم خورخه سامپائولی در این دو جلسه‌ی تمرینی که در زمین تمرین خوان گامپرِ بارسلونا برگزار شد ترکیبی از تمرینهای بدنسازی و تمرینات فوتبالی را پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی آرژانتین قصد دارد روزهای شنبه و یک‌شنبه، جلسات تمرینی صبحگاهی انجام داده و روز دوشنبه بار دیگر در طول یک روز، دو جلسه‌ی تمرینی را پشت سر بگذارد. مسی زمانی که روز پنج‌شنبه به همراه تیم ملی آرژانتین به بارسلون وارد شد با استقبالی گرم مواجه شد.
زمانی که تیم آرژانتین در شهر کاتالان‌ها در حال ترک فرودگاه ال‌پرات بود، جمعیت قابل توجهی در محل حاضر بودند تا ستاره‌های آرژانتینی را از نزدیک ببینند.

مسی که از بازگشت به بارسلونا خوشحال بود، در اینستاگرام خود تصویری را به اشتراک گذاشته و چنین می‌نویسد

” ما حالا در خانه‌‌‌ی خودمان هستیم “.

تیم سامپائولی که آخرین مراحل روند آماده‌سازی خود برای حضور در جام جهانی را پشت سر می‌گذارد تا روز هشتم ژوئن در بارسلون خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خورخه سامپائولی تیم آرژانتین بارسلونا جام جهانی بارسلونا تیم آرژانتین جام جهانی خورخه سامپائولی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران فوتبال کارلوس کی روش علی کریمی تراکتورسازی فوتبال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، صبح یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور «یاسر احمدوند» رئیس این دوره نمایشگاه کتاب و «علی رمضانی» سخنگوی نمایشگاه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. پس از پایان نشست، خبرنگاران از مراحل آماده سازی نمایشگاه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • ورود هیئت حماس به قاهره و آغاز مذاکرات فشرده با میانجیگران مصری