Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@09:04:20 GMT

نکاتی برای نصب تابلو روی دیوار

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۴۳۷۴

نکاتی برای نصب تابلو روی دیوار

نکات زیادی وجود دارد که باید هنگام نصب یک تابلو روی دیوار رعایت کنید. اگر این کار را درست انجام دهید زیبایی دکور منزلتان زیباتر از آن چیزی می شود که انتظارش را داشتید.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، تابلو را مرکز دیواری که می خواهید نصب کنید و دکور را بر اساس آن تابلو بچینید. ارتفاع تابلو باید همسطح چشم ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تصمیم دارید اطراف تابلو هم چیزی نصب کنید حتما لازم نیست تابلو در نقطه کانونی قرار بگیرد.

در اتاق خواب تابلو یا باید بالای تخت باشد و یا روبروی تخت و نکته دیگر این که تابلو نباید پهن تر از تخت باشد.

در اتاق نشیمن تابلو یا باید بالای مبل باشد و یا در مقابل مبل باشد. اگر تابلو را بالای شومینه نصب می کنید باید از محافظ گرما برای آسیب نرسیدن به تابلو استفاده کنید.

برای دیوار گالری که متقارن نیست تابلوی اصلی نیاز نیست در قسمت مرکزی نصب شود فقط باید در قسمت مرکزی گالری نصب شود نه در قسمت مرکزی دیوار. همه تابلوها باید هم سطح چشم ها باشند.

تابلو را در فاصله مساوی بین پنجره ها نصب کنید.

اگر تابلو را روی دیواری نصب می کنید که پنجره دارد باید آن را در فاصله مساوی بین پنجره ها نصب کنید.

جلوی تابلوی نصب شده نباید با مبل یا وسایل دیگری مثل میز و وسائل دکوری مسدود شود.

* تنظیم نقاشی های اطراف تابلو

جای نقاشی هایی که قرار است اطراف تابلو نصب کنید را با کاغذ مشخص کنید. جای آن ها را تا می توانید تغییر دهید تا به آن نتیجه دلخواهتان برسید.

اگر می خواهید تابلوهای کوچک تر با طرح های متفاوت نصب کنید بین آن ها حداقل ۷ سانتیمتر فاصله قرار دهید. تابلوهای سنگین تر را در قسمت پایین یا اطراف آن نصب کنید.

قاب هایی که انتخاب می کنید هم می توانند یک اندازه باشند و هم در سایزهای متفاوت. اگر تابلوها یک اندازه هستند بهتر است قاب ها اندازه های متفاوتی داشته باشند.

در دیوار گالری قرار نیست ضرورتا از تابلو استفاده کنید. حتی می توانید از نقاشی، عکس و یا یک وسیله دکوری نیز استفاده کنید. اگر با چیزهای متفاوتی دیوار گالری درست کرده اید حتما دقت کنید که تم رنگ آن ها با رنگ مبل ها ست باشد.

* رنگ تابلوها را با رنگ های دیگر اتاق ست کنید

با ست کردن رنگ تابلوها با وسایل دیگر اتاق فضای دلچسب تری می سازید. می توانید دکوری های هم رنگ، تابلوهای هم رنگ و یا پرده هم رنگ آن ها انتخاب کنید.

تابلوی سیاه و سفید با مبل یا دکوری های سیاه و سفید تکمیل می شود. تابلوهای رنگ روشن با رنگ های بیشتری قابل ست کردن هستند. رنگ بالش ها و فرش ها را راحت تر می توان با رنگ تابلوها ست کرد.

یک تابلو با زمینه خاکستری و رنگ های آبی و قرمز در اتاقی نما دارند که مبل خاکستری با کوسن های آبی و قرمز داشته باشد.

دیوار را با رنگی که داخل تابلو هم به کار رفته شده رنگ کنید. یکی از رنگ های غالب تابلو را انتخاب کنید و دیوار را به آن رنگ نقاشی کنید.

منبع: بدونیم

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بازیکنان دورتموند در مقابل دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پس از کسب پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم

بازیکنان دورتموند پس از کسب پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل تماشاگران حاضر در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک شهر دورتموند جشن گرفتند.

دانلود (11.5MB)

دیگر خبرها

  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار + عکس
  • جشن بازیکنان دورتموند در مقابل دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پس از کسب پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار
  • هنر هنرمند باید در خدمت بشریت باشد/ نمایش ۴ تابلو درباره فجایع غزه در ونیز
  • تصویری از یک تابلو که صاحبان سگ و گربه را می‎‌ترساند!
  • چگونه از میلگرد بستر در ساخت دیوار‌ها استفاده کنیم؟