Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاري فرانسه، پس از کشته شدن یک جوان کشمیری به دست نیروهای ارتش هند در کشمیر تحت کنترل هند، درگیری ها در این منطقه نیز تشدید شد.

پلیس هند به منظور پراکنده کردن هزاران تن از افرادی که در مراسم خاکسپاری این جوان کشمیری شرکت کرده بودند، از گاز اشک آور و اسپری فلفل استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این جوان کشمیری بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی نظامی ارتش هند با وی در کشمیر، روز جمعه جان باخت. طی تازه ترین خشونت ها در شهر سرینگر، تظاهرکنندگان کشمیری به طرف نیروهای امنیتی هند سنگ پرتاب کردند. پلیس و شاهدان عینی نیز گزارش دادند دست کم چهار نفر در این درگیری ها زخمی شده اند.
یک مقام اداره پلیس کشمیر گفت: برخی حوادث در حین سنگ پرانی به سوی نیروهای امنیتی در مرکز شهر اتفاق افتاد اما نیروهای ما از خود خویشتن داری نشان داده و از کمترین فشار و زور برای پراکنده کردن تظاهرکنندگان استفاده کردند. قیصر بهات 21 ساله پس از برخورد خودروی ارتش هند با وی در نزدیکی مسجد مرکزی شهر سرینگر در حین برگزاری تظاهرات علیه نیروهای پلیس در روز جمعه زخمی شد و در بیمارستان جان باخت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کشته کشميري ارتش هند خاکسپاري دستگاه خودرو نظامي تظاهرکنندگان تظاهرات کشته زخمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری منجر به قتل یک جوان در مراسم عروسی در یکی از روستاهای توابع شهرستان حاجی آباد، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام که در بررسی‌های میدانی صورت گرفته مشخص شد در این درگیری یک جوان ۲۳ ساله با ضربه چاقو به قتل رسیده و ۴ نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی افزود: قاتل که اهل یکی از استان‌های غربی کشور و مدت‌ها متواری بوده، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و پلیسی در حالی که با یک دستگاه خودرو کرایه‌ای آماده فرار و قصد خروج از استان را داشت دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی صورت گرفته، به جرم خود و قتل مقتول اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه حال ۳ نفر از مجروحان رضایت بخش و یکی از آنان نیز به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۳ متهم دیگر به عنوان عاملان اصلی درگیری نیز دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097318

دیگر خبرها

  • تایید حمله به رفح توسط اسرائیل؛ تخلیه ساکنان و تشدید بمباران‌ها
  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به «بلگورود» روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • ارتش اوکراین مجبور به جیره‌بندی مهمات شد
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم