Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارتومئو که چند روز پیش حاضر نشده بود ماندن دمبله را تضمین کند، این بار علنا گفت که عثمان جایی نمی‌رود. این یعنی در این بین جلسه‌ای نقل و انتقالاتی میان مدیران باشگاه برگزار و تصمیمات مهمی گرفته شده است.

طرفداری - جوزپ ماریا بارتومئو، رئيس بارسلونا تایید کرد که عثمان دمبله در این تابستان راهی تیم دیگری نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسپورت، بارتومئو که این روزها مشغول بازدید از آمریکا و مصاحبه با نشریات این کشور است، در گفتگو با آسوشیتد پرس درباره بارسلونا و نقل و انتقالاتش گفت:

دمبله جایی نمی‌رود. هم او هم کوتینیو دو سرمایه گذاری بزرگ باشگاه هستند. هر دو بازیکنان مهمی برای پروژه ما هستند و انتظارات زیادی از آنها داریم. کوتینیو احتمالا در همین چهار ماه بسیار فعال بوده و خودش را نشان داده. دمبله اما بازیکن بسیار جوان و مستعدی است که انتظارات زیادی ازش داریم. فصل آینده متفاوت خواهد بود. سال اول بازی در بارسلونا راحت نیست چون اینجا فوتبال به سبکی کاملا متفاوت نسبت به بقیه تیم‌ها بازی می‌شود.

نقل و انتقالات؟ بازیکنانی خواهند آمد و بازیکنانی هم از تیم خواهند رفت. مثل همیشه. البته که شما انتظار ندارید من نام بازیکنانی که قرار است به خدمت بگیریم را اعلام کنم چون خیلی از آنها اکنون در حال مذاکره با نمایندگان باشگاه هستند. بازیکنان جدیدی خواهند آمد. 

جام جهانی؟ البته که دوست دارم مسی قهرمانی جهان را به دست بیاورد. او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. اضافه کردن قهرمانی جهان به صدها عنوانی که او تاکنون به دست آورده، اتفاق خوبی برایش خواهد بود. برای بارسلونا هم. معتقدم اگر قهرمانی جهان به یکی از بازیکنان تیم ما برسد، برای باشگاه مفید و سودآور خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم

واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم

دیگر خبرها