Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در مصاحبه خبری با اصحاب رسانه، ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: نقش امام راحل در احیای ارزش‌های اسلامی بی‌بدیل است. امام احیاکننده اسلام در زمان طاغوت بودند.

وی در ادامه بابیان اینکه امام خمینی (ره) اسلام آمریکایی را تشریح کردند، افزود: دشمنان برای نابودی اسلام محمدی برنامه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری در داخل و خارج کشور به امام خمینی (ره) می‌تازند وی را زیر سؤال می‌برند.

فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر اینکه دشمن باوجود رهبر معظم انقلاب اسلامی کاری از پیش نمی‌برد، گفت: ملت ایران اسلامی از اهداف و آرمان‌های امام و انقلاب ذره‌ای کوتاه نمی‌آیند.

سردار مولایی بابیان اینکه منش، رفتار و اعتقادات رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان از مسیر امام خمینی (ره) دارد، گفت: باید در هر شرایطی راه امام را ادامه دهیم.

وی بابیان اینکه هرسال البرزنشینان در سالروز ارتحال و برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شنیدن سخنان روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی رهسپار مرقد مطهر می‌شوند، گفت: طبق اقدامات انجام‌شده توسط استانداری، شهرداری، راهنمایی و رانندگی و سپاه تعدادی از شهروندان به‌صورت سازمان‌دهی شده و برخی به‌صورت شخصی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

به گفته وی تاکنون ۲۵ هزار نفر برای اعزام به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعلام آمادگی و ثبت‌نام کرده‌اند که در مراسم باشکوه ارتحال امام خمینی(ره) شرکت کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.