Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمدرضا زارعی‌تبار امروز در همایش تجربه نگاری در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر، اظهار داشت: اگر بتوانیم تجربیات خود و دیگران در عرصه‌های مختلف به خوبی مکتوب کرده و به موقع از این تجربیات استفاده کنیم موفقیت‌های ما نیز چشم‌گیر خواهد بود.

وی با تاکید بر این که سرمایه هر سازمان و یگان نظامی نیروی انسانی آن است، افزود: تجربیات نیروی انسانی است که می‌تواند باعث موفقیت هر سازمان شود در غیر این‌صورت آن سازمان دوام و قوام داشته و موفقیتی نیز کسب نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: اگر تجربیات نیروی انسانی منتقل نشود، زمان از دست داده‌ و بیت‌المال نیز پایمال می‌شود.

زارعی‌تبار بیان کرد: اگر تجربیات به خوبی مکتوب و به نسل‌های بعد منتقل نشود دوباره‌کاری و از بین رفتن زمان و هزینه‌ها را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به تاکید تجربه‌نگاری در اسلام، گفت: تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر از رده‌های موفق تجربه‌نگاری در این استان است و از تجربه‌نگاری روایی استقبال بیشتری نسبت به تجربه‌نگاری‌های دیگر شده است.

معاون دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر این که همگان به اهمیت تجربه‌نگاری در عرصه‌های مختلف به خوبی پی برده‌اند، یادآور شد: معاونت ایمنی و تامینی سپاه بوشهر در حوزه تجربه‌نگاری، نشریه و اندیشه‌ورزی تلاش‌های خوبی داشته و موثرترین و بهترین معاونت‌های این سپاه در این عرصه بوده است.

زارعی‌تبار به اهمیت و کیفیت تجربیات در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: نشریه سفیر ایمنی در آینده نزدیک توسط معاونت ایمنی و تامینی سپاه بوشهر منتشر خواهد شد.

معاون دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به موفقیت‌های سپاه بوشهر در زمینه تجربه‌نگاری در سال‌های گذشته اشاره کرد و بیان داشت: معاونت دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در سال 95 رتبه اول کشوری در این بخش، کسب کرد.

وی با تاکید بر ثبت حجم زیادی از تجربیات همکاران در سال گذشته، عنوان کرد: سپاه استان بوشهر هر ساله در زمینه تجربه‌نگاری در سطح کشور حرف برای گفتن دارد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق

شماری از سران قبایل وعشایر عراقی از مناطق مختلف این کشور ضمن دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری عراق، عملیات وعده صادق را مایه افتخار جهان اسلام و مسلمانان دانستند.

 بر اساس آنچه که سفارت ایران در عراق اعلام کرده است، سران عشایر در این دیدار همچنین نسبت به سکوت جامعه جهانی در برابر تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع در نوار غزه ابراز تاسف کردند.

این نشست با حضور بیش از ۴۰ تن از سران عشایر و قبایل از مناطق مختلف عراق در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد.

محمد کاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد نیز در این دیدار از نقش موثر عشایر در دفاع از کشور عراق در مراحل مختلف به ویژه نقش برجسته آنان در برابر تهاجم داعش و ورود به صحنه با فتوای آیت الله العظمی سیستانی مرجعیت شیعه در عراق تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • اولویت‌های پیشنهادی مجلس برای شکوفایی اقتصادی کشور منتشر شد
  • کتاب اولویت های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • کتاب اولویت‌های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • دست‌یابی دو نشریه علمی دانشگاه یزد به جایگاه بین‌المللی و رتبه علمی
  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد
  • معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار
  • جایگاه منطقه‌ای ایران در انتشارات علمی ایمنی‌شناسی و میکروب‌شناسی
  • تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق