Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام رفیعی مسئول فرهنگی تبلیغات و روابط عمومی تیپ 83 در مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) با بیان جایگاه والای پنج تن آل عبا و آیه تطهیر اظهار داشت: دلایل متعددی وجود دارد که این آیه شامل غیر از آل عبا نمی شود از جمله اینکه خود همسران پیامبر (ص) در روایات متعددی تصریح کرده اند که مراد از آیه صرفا پنج تن آل عبا هستند و ما جزء این گروه نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وی افزود: اینکه پیامبر (ص) با وسواس تمام پنج تن را زیر یک عبا جمع کردند بدین منظور بود که در زمان های بعد افرادی نتوانند ادعا کنند ما هم جزء افراد اهلبیت هستیم.

حجت الاسلام رفیعی در پایان عمل پیامبر(ص) به مدت 8 ماه در ندا دادن هنگام نماز صبح کنار خانه فاطمه با گفتن الصلاه یا اهل البیت را از جمله فعالیتهای پیامبر(ص) برای تبیین جایگاه انحصاری اهل بیت عصمت و طهارت و بستن راه سوء استفاده از این جایگاه برای دیگران برشمرد.

قرائت قرآن، مداحی، برگزاری مسابقه علمی فرهنگی و اهدای جوایز به اسامی حسن و مجتبی از دیگر برنامه های این جشن باشکوه بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا