Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@17:53:13 GMT

ورود بازوی سوم به ارتش آمریکا +عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۵۴۷۸

ورود بازوی سوم به ارتش آمریکا +عکس

ارتش آمریکا نمونه اولیه ابزار موسوم به «بازوی سوم» / Third Hand برای کمک به سربازان جهت حمل‌ونقل ادوات سنگین نظامی را با موفقیت آزمایش کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، محصول «Exoskeleton» با 1.8 کیلوگرم وزن، در نقش بازوی سوم، مهارکننده ابزار و ادوات نظامی سنگین است تا به سربازان در مواقع ضروری کمک کند تا با کاستن از وزن سلاح، توانایی آن‌ها دستخوش تغییر نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی اوقات پیاده‌نظام مجبور به حمل تسلیحاتی به وزن بالای 12 کیلوگرم می‌شوند که در طول عملیات و ساعات طولانی شبانه‌روز باعث می‌شود تا قوای آن‌ها تحلیل رود.

دست سومی که ارتش آمریکا روی تفنگ M249 و M240B آزمایش کرده، سبک و بدون باتری است و قرار است به‌طور وسیع در ارتش استفاده شود.

در آزمایش پیشین سربازان شکایت کرده بودند که قادر به خوابیدن با دست سوم نیستند و حالا با رفع این مشکل، استفاده از Exoskeleton راحت‌تر شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارتش آمریکا سلاح جنگی سلاح نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند

پنج واحد از ارتش رژیم صهیونیستی به علت حوادث قبل از جنگ غزه، از سوی آمریکل ناقض حقوق بشر شناخته شدند.

به گزارش میزان، طبق گزارش تایمز اسرائیل و بنا بر اعلام وزارت خارجه آمریکا پنج واحد از ارتش اسرائیل مسئول «نقض فاحش حقوق بشر» در حوادث بیرون از غزه شناخته شدند.

بر این اساس حوادثی که وزارت خارجه آمریکا به آن اشاره دارد مربوط به کرانه باختری و قبل از تحمیل جنگ رژیم صهیونیستی در غزه است.

ودانت پاتل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این راستا مدعی شده است که چهار واحد از آن‌ها تخلفات را جبران کردند درحالیکه اسرائیل در رابطه با واحد پنجم اطلاعات اضافی ارائه کرده و گفتگو‌ها در اینباره ادامه دارد.

گفتنی است این اظهار نظر درحالی است که آمریکا تصمیم به خودداری از تحریم واحد پنجم به نام نتسح یهودا گرفته است.  

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید