Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@12:15:10 GMT

نقشه پسر دانشجو برای دوستی خیابانی با زن شوهردار + عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۵۵۰۶

نقشه پسر دانشجو برای دوستی خیابانی با زن شوهردار + عکس

رکنا: پسر دانشجو که در جریان دوستی تلگرامی با زن متاهل برای منتشر نکردن عکس‌های خصوصی زن جوان، 140 میلیون تومان از او اخاذی کرده بود دستگیر شد. متهم برای اخاذی‌های بیشتر طعمه اش را به مرگ تهدید کرد.

اخاذی پسر تلگرامی از زنان متاهل

اوایل خرداد زنی متاهل با حضور در پلیس فتا راز اخاذی‌های سیاه پسر تلگرامی را فاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاکی به افسر تحقیق گفت: یک سال پیش به‌طور اتفاقی با پسری در تلگرام دوست شدم. اوایل این کار فقط برای سرگرمی بود، اما نمی‌دانستم همین سرگرمی، زندگی‌ام را دچار مشکل می‌کند.
در ادامه این دوستی تلگرامی، ناخواسته به او اعتماد و درباره مشکلات زندگی‌ام درددل کردم. عکس‌های خصوصی خودم را هم برای او فرستادم.
شاکی تصریح کرد: ناگهان رفتارهایش تغییر کرد و تهدید می‌کرد اگر به او پول ندهم، عکس‌ها و اسرار زندگی‌ام را در فضای مجازی منتشر می‌کند. او در این چند ماه طی چند مرتبه در خیابان‌های شهر با من قرار گذاشت و تاکنون 30 میلیون تومان پول و دو فقره چک 50 و 60 میلیونی از من گرفت. علاوه بر آن مرا تهدید به مرگ کرده و گفته اگر 110 میلیون پول نقد به او ندهم، مرا می‌کشد.
همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات کارآگاهان پلیس فتا برای دستگیری مرد اخاذ ادامه داشت تا این‌که وی چند روز پیش در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر و چک‌های متعلق به شاکی نیز از خانه‌اش کشف شد.
در بازبینی رایانه و گوشی تلفن همراه او نیز عکس و اطلاعات زنان دیگری پیدا شد که ماموران احتمال می‌دهند او از زنان متاهل دیگر هم اخاذی کرده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تایید آزار 7 دانش آموز 13 ساله دبیرستان معین / پزشکی قانون اعلام کرد + فیلم

نظافتچی خائن اعتراف زشتی در کلانتری دربند کرد

پسر جوان در تهران سحری نخورده به قتل رسید

فاجعه ای دیگر / اقدام سیاه 3 مرد با یک دختربچه در خمینی شهر

نفوذ به ماجرای مدرسه پسرانه معین قبل از ورود دادستانی تهران / به ما گفته بودند سکوت کنید!

تجاوز به دختر 14 ساله در برابر چشمان سعید دوست پسرش / 2 موتور سوار در پارک آن دو را آزار دادند

فوری / آزار دانش آموزان پسرانه دبیرستان معین رد شد

زن بدنساز با پسر پورشه سوار تهرانی هم خوابی کرد تا او را به دام بیندازد / در خانه ویلایی چه گذشت؟

درخواست 2 خواهر بی حیا از 3 جوان تهرانی / شب پدر را به در خانه فرستادند!

وقتی مرد 73 ساله عروس جوان را از چنگ شوهرش در آورد + فیلم

آزار و اذیت تا چند وقت در پزشکی قانونی قابل تشخیص است؟

همخوابی وقیحانه مدیر بازرگانی با کارمند دختر / آرمین باردار کرد!

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث اخاذی حوادث گلستان اخاذی تلگرامی دوستی تلگرامی حوادث عکس دبیرستان دبیرستان معین ایران پرونده فیلم زن حوادث تهران اخبار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد

به گزارش همشهری آنلاین، محمد امین سالاری پور با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران در واکنش به گزارش امانی عضو شورای شهر تهران از محله جوادیه با بیان اینکه وضعیت خدمات شهری رو به پیشرفت است، گفت: محله جوادیه ۳۰۰ هکتار با ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و حدود ۱۶۰ پروانه در بافت فرسوده این محله صادر شده است؛ براساس برنامه باید ۳ درصد نوسازی انجام می شد که ما در این حدود نوسازی داشتیم و حتی چند پروژه تجمیعی داشتیم که چند مورد بیش از ۲۰ پلاک بودند.

او با بیان اینکه به حد استاندارهای مورد توقع مدیریت شهری تهران رسیدیم، گفت: شهرداری تهران با تملک یک قالیشویی به زودی یک بوستان ۵ هزار متر مربعی را افتتاح خواهد کرد و همچنین یک پارکینک زیر سطحی و مجموعه ورزشی در حال ساخت است و اعتبار آن پیش بینی شده و به زودی وارد مدار بهره برداری می‌شود.

سالاری پور با بیان اینکه در مورد نقش اتباع در گود باغ آذری باید بگویم که این محله خاص و فرسوده است و حضور اتباع در این محله چشمگیر است و چون معابر باریک است ما به صورت مکانیزه نمی توانیم در این معابر خدمت رسانی کنیم و به اهالی تذکر دادیم که در مورد نظافت دستی نکاتی را رعایت کنند گفت: البته در سه نطقه محل جوادیه سرویس بهداشتی داریم و در مورد وضعیت مدارس باید بگویم که ۳۱ مدارس و پیش دبستانی داریم که آموزش و پرورش موارد مورد نیاز را اعلام کرده بود و اگر موردی را اعلام نکند ما وارد نمی شویم.

او در مورد مشکل خون آبه و بوی تعفن در میدان بهمن نیز گفت: در مورد لایروبی نهر جگرکی باید بگویم که یک قسمت از منطقه درگیر جکرگی است و برای رفع موضوع باید اقدامات فرهنگی نیز صورت گیرد.

سالاری پور با بیان اینکه نزدیک به ۱۵ پروژه محله در سال جاری پیش بینی شده گفت: ریل راه آهن تهران- اهواز ۱۱۴ کیلومتر مربع است و مردم نمی‌توانند ساخت و ساز داشته باشند و همچنین وجود کابل‌های فشار قوی مردم را به دردسر انداخته است.

کد خبر 848330 منبع: ایسنا برچسب‌ها ساخت و ساز ریل و راه آهن - قطار شهرداری منطقه ۱۶

دیگر خبرها

  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند