Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فریدون همتی جمعه شب در مراسم شروع باند دوم جاده ارتباطی تازیان به بندرعباس اظهار داشت: با استفاده ازظرفیت های این بنگاه ها می توان
برای توسعه هرچه بیشتر هرمزگان کمک گرفت.
وی افزود: از تمامی صنایع، شرکت های بزرگ و بنگاه های اقتصادی فعال در هرمزگان می خواهیم درعرصه های مختلف از جمله بهداشت و درمان، راهسازی و به خصوص تامین آب در هرمزگان سرمایه گذاری و مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باند دوم جاده ارتباطی تازیان به بندرعباس به طور 15 کیلومتر، عرض 11 متر و با اعتبار افزون بر 200 میلیارد ریال احداث می شود.
150 میلیارد ریال از اعتبار مورد نیاز برای احداث این محور ارتباطی توسط شرکت پالایش نفت بندرعباس و 50 میلیارد ریال نیز از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان تامین می شود.
در حال حاضر صنایع و بنگاه های اقتصادی بزرگی در بخش های فولاد، نفت، بنادر و دریانوردی، کشتی سازی ، گمرک و دیگر حوزه ها در استان هرمزگان فعال هستند.
7198/ 6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بهداشت و درمان راهداری و حمل و نقل جاده سرمایه گذاری فولاد گمرک تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان اردل در دستور کار قرار گیرد
  • حق داشتن نماینده حقوقی برای تمام شرکت‌ها به رسمیت شناخته شد
  • بنگاه‌های اقتصادی چشم انتظار حل مشکل مواد اولیه هستند
  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن