Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@16:20:12 GMT

500 مددجوی قزلحصار رای کار دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۶۷۰۵

500 مددجوی قزلحصار رای کار دریافت کردند

علیرضا گرامی روز شنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: با توجه به گسترش فعالیت واحدهای تولیدی قزلحصار و درخواست مکرر مددجویان برای اشتغال و کسب درآمد، برای بیش از 45درصد درخواست مددجویان این ندامتگاه رای کار صادر تا در این مراکز مشغول بکار شوند.
وی اضافه کرد: در پی درخواست های مکرر مددجویان برای اشتغال در مجتمع تولیدی این ندامتگاه ، یک هزارو 200 درخواست مددجویان در شورای طبق بندی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گرامی افزود: اشتغال به منظور کاهش رفتار های پرخطر و امرار معاش مددجو در زندان و پس انداز برای زمان آزادی از برنامه های حمایتی سازمان زندان های کشور محسوب می شود .
وی خاطرنشان کردکه اکنون بیش از یک هزارو مددجو زیر پوشش کار در کارگاه های خیاطی، کفاشی، سراجی، مصنوعات چوبی ، فلزی و خدماتی ندامتگاه قزلحصار هستند.
ندامتگاه قزلحصار یکی از چهارزندان مستقر درکرج است که زیرپوشش اداره کل زندان های استان تهران اداره می شود.
2098/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان تهران اشتغال درآمد زندان قزلحصار تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند

رئیس دادگستری آذربایجان غربی گفت: در شورای طبقه‌بندی زندانیان با ۱۸ درخواست شامل ۴ پابند الکترونیک، ۷ آزادی مشروط و ۴ تعلیق مجازات و ۳ مرخصی موافقت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه با حضور عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تعدادی از معاونین قضایی در محل زندان ارومیه تشکیل شد.

عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این جلسه گفت: شورای طبقه بندی زندان برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی ایجاد شده و تلاش مسئولین قضایی و زندان فراهم کردن شرایط برای زندانیانی است که توانایی بهره‌مندی از ارفاقات و تاسیسات قانون را دارند.

در این جلسه تعداد 45 درخواست طرح شد و با بررسی و تصمیم اعضای شورا با 18 درخواست که شامل 4 پابند الکترونیک، 7 آزادی مشروط و 4 تعلیق مجازات و 3 مرخصی موافقت شد.

گفتنی است در پایان جلسه عتباتی رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی از بند جوانان زندان مرکزی ارومیه بازدید کردند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند
  • ۱۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم
  • یک‌هزار و ۶۸۲ زندانی در قم مشغول کار هستند
  • کار و مهارت‌آموزی ۲ هزار زندانی در زندان‌های خوزستان
  • کارآفرینی و درآمدزایی برای ۲ هزار زندانی در خوزستان