Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@10:51:52 GMT

دانشگر چهارمين خريد استقلال

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۷۴۲۱

دانشگر چهارمين خريد استقلال

خبرگزاري آريا - مدافع فصل گذشته سايپا به استقلال پيوست.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، محمد دانشگر مدافع فصل گذشته سايپا با عقد قراردادي دو ساله به عنوان چهارمين خريد استقلال به عضويت آبي‌ها درآمد.
انتهاي پيام/ک
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ذخیره سازی بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت اله بیرانوند امروز سی اُم فروردین در نخستین همایش ملی گندم، آرد و نان که در سالن همایش اتاق بازرگانی خرم آباد برگزارشد، با اشاره به اینکه در سه سال گذشته روند خرید گندم افزایشی بوده است، گفت: پیش بینی می شود امسال این میزان افزایش تا بیش از ۶۰۰ هزار تن برسد.

وی اظهارداشت: بیش از ۸۵۰ هزار تن ظرفیت استاندارد ذخیره سازی شامل سیلو‌ها و انبار‌های مکانیزه و ۱۳ کارخانه آرد فعال با ظرفیت تولید بالای ۷۰۰ هزار تن داریم که بیش از ۲.۵ برابر نیاز استان است.

بیرانوند با اشاره به فعالیت دو هزار واحد نانوایی در لرستان گفت: کشاورزان با جهاد خود امنیت غذایی را تأمین می‌کنند و عمده انرژی و کالری مورد نیاز مردم از طریق مصرف نان تامین می‌شود که زنجیره تولید و تامین گندم و نان در لرستان دارای چرخه مناسبی است.

وی گفت: مراکز خرید گندم نقش مهمی در چرخه تولید دارند و در برخی شهرستان‌ها همچون کوهدشت در مدت زمان کوتاه، خرید حجم بالایی از این محصول انجام می‌شود.

معاون اقتصادی استانداری لرستان هم در این همایش گفت: سال گذشته ۲۶ هزار تن گندم در استان صرفه جویی شد.

سیروس ابراهیمی افزود: سرانه مصرف نان در لرستان از ۱۶۷ به ۱۵۲ کیلوگرم کاهش یافته که این میزان صرفه جویی بی سابقه بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی لرستان نیز با بیان اینکه میانگین تولید گندم در کشور ۴.۵ تن در هکتار است، گفت: این آمار در استان ۵.۵ تن در هکتار در اراضی آبی است.

سید عماد شاهرخی عنوان کرد: امسال برخی از کشاورزان توانسته اند حتی تا ۱۱.۵ تن در هکتار نیز برداشت کنند.

لرستان جایگاه هفتم تولید گندم در کشور را دارد.

در پایان این مراسم از ۵۵ کشاورز، نانوا، سیلودار و کارخانه دار آرد لرستان تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند! (عکس)
  • پیش بینی ذخیره سازی بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • یک مدافع استقلال قربانی آرمین سهرابیان!
  • عکس‌| تصادف پیشکسوت استقلال؛ مدافع‌آبی‌ها در بیمارستان
  • استوری جالب همسر مدافع استقلال از پسرش + عکس
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی