Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@15:57:19 GMT

اقدام بانک دی در حمایت از تولید کننده داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۷۴۸۷

این بانک در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جاری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» و همچنین حمایت از تولید داخلی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، اقدام به ارائه محصول «کارت اعتباری خرید کالای ایرانی» کرده است.
بر اساس این گزارش؛ کارت اعتباری خرید کالای ایرانی، ابزار پرداختی است که توسط شعب برای مشتریان بانک دی جهت خرید کالای ایرانی صادر می¬گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارندگان این کارت قادر خواهند بود نسبت به خرید کالای مورد نیاز خود تا سقف 100،000،000 ریال اقدام نموده و مبلغ آن را به صورت تدریجی و در اقساط مساوی و با نرخ سود مناسب به بانک پرداخت نمایند.
لازم به ذکر است؛ «دی کارت‏‏- کالای ایرانی» با مبالغ 20،000،000 ریالی ، 50،000،000 ریالی و 100،000،000 ریالی صادر می گردد و بازپرداخت کارت های اعتباری مذکور در اقساط 12 ماهه، 24 ماهه، 30 ماهه و 36 ماهه بوده و سود سالیانه این تسهیلات 15% می باشد.
گفتنی است متقاضیان دریافت «دی کارت‏‏- کالای ایرانی»، می بایست دارای یکی از انواع حساب های سپرده قرض‌الحسنه جاری، پس انداز ‏یا سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی نزد بانک دی باشند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در گزارش 9 ماهه میاندوره ای سال 1402 بانک ملت که در کدال منتشر شده است جریان خالص ورود نقد حاصل از سرمایه گذاری ها را نسبت به دوره مشابه سال قبل آن کاهش 469 درصد را نشان می دهد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IxB

دیگر خبرها

  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز