Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:08:23 GMT

زور والیبال ایران به ایتالیا نرسید

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۸۰۹۷

زور والیبال ایران به ایتالیا نرسید

تهران - ایرنا - تیم ملی ایران در پنجمین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال با نتیجه سه بر صفر مقابل ایتالیا شکست خورد.

به گزارش ایرنا، ملی پوشان ایران در دومین مسابقه خود از هفته دوم لیگ ملت های والیبال از ساعت 1:40 بامداد امروز (یکشنبه) در شهر سن خوان آرژانتین به مصاف ایتالیا رفتند.
سه ست این مسابقه با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 18 و 25 بر 20 به سود ایتالیا رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایگور کولاکوویچ در این مسابقه تیم خود را با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، سیدمحمد موسوی، علی شفیعی، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی و مهدی مرندی روانه میدان کرد. میرزاجانپور که در چهار مسابقه قبلی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود و عملکرد خوبی هم داشت، سرانجام در بازی با ایتالیا از ابتدا در ترکیب ثابت تیم ملی قرار گرفت.

** ست اول (ایران 23 – ایتالیا 25)
بازیکنان ایتالیا با زدن سرویس های قدرتی، دریافت تیم ایران را به شدت دچار مشکل کرده بودند. کولاکوویچ با به میدان فرستادن فرهاد قائمی به جای میرزاجانپور سعی کرد این مشکل را رفع کند اما همچنان توپ ها به خوبی به دست معروف پاسور ایران نمی رسید تا بتواند برنامه های هجومی تیم را اجرا کند. اگرچه بازیکنان ایران در دفاع روی تور عملکرد قابل قبولی داشتند اما اسپک های کم اشتباه ایتالیایی ها امتیازات زیادی برای این تیم ثبت کرد. ایتالیا در ست اول، چهار امتیاز سرویس به دست آورد.

** ست دوم (ایران 18 – ایتالیا 25)
در این ست بازیکنان ایران علاوه بر دریافت، در زدن اسپک هم بسیار پر اشتباه بازی کردند. در مقابل ایتالیایی ها با درخشش در توپ گیری و عملکرد کم اشتباه در حمله، خیلی راحت فاصله امتیازی زیادی با ایران به وجود آوردند. در امتیاز 16 بر 11 به سود ایتالیا، فرهاد سال افزون و صابر کاظمی به جای غفور و معروف وارد زمین شدند و تا پایان ست هم در میدان باقی ماندند اما در این مدت سال افزون فقط توانست 2 بار به مهاجمین تیم ملی پاس بدهد که همین موضوع به خوبی ضعف دریافت و توپ گیری در تیم ایران را نشان می داد. اگرچه از میانه های ست حضرت پور به جای مرندی وارد زمین شد، مشکلات تیم ایران پابرجا ماند.

** ست سوم (ایران 20 – ایتالیا 25)
از آغاز ست سوم، کولاکوویچ دست به تغییرات زیادی در تیمش زد. صابر کاظمی، فرهاد سال افزون، محمدرضا حضرت پور و سامان فائزی به جای غفور، معروف، مرندی و موسوی در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتند. در یک وقت استراحت، کولاکوویچ به سال افزون گفت که بیشتر به کاظمی پاس بدهد و اگر این بازیکن 19 ساله که نخستین بازی ملی خود را پشت سر می گذاشت، توپی هم خراب کند ایرادی ندارد. در میانه های ست مرتضی شریفی دیگر بازیکن 19 ساله ایران به جای قائمی وارد زمین شد. میثم صالحی بازیکن 20 ساله ایران هم به جای عبادی پور وارد بازی شد. اما شاگردان جوان کولاکوویچ تجربه کافی برای پیروزی بر تیم پر قدرت ایتالیا را نداشتند. ایوان زایتسف در این ست نمایشی خیره کننده داشت و امتیازات زیادی با اسپک های خود کسب کرد.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 23:40 یکشنبه در سومین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال، به مصاف کانادا می رود.
شبد**ورزشی ** 2024**1379

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ ملت هاي واليبال واليبال ايتاليا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • احتمالی: ترکیب اصلی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها
  • مارسلو وارد ایران شد
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید