Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۱۵ روز است که آب شهرک دامداری شهرستان بندرماهشهر با ۶ هزار راس دام قطع شده و آبفای شهرستان بندرماهشهر تاکنون هیج اقدامی در این زمینه انجام نداده است. ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۵ استانها خوزستان نظرات

سهراب شیرعلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر ماهشهر اظهار داشت: اختلاف دو اداره سازمان آب جنوب شرق و آبفا شهرستان بندر ماهشهر باعث قطعی 15 روزه‌ آب در شهرک دامداری  شهرستان بندر ماهشهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اختلاف اصلی این دو اداره بر سر نصب کنتر آب بوده بدین صورت که آبفا شهرستان اقدام به نصب کنتور آب و صدور قبض کرده در صورتی که آب شهرک دامداری توسط سازمان آب جنوب شرق تامین می‌شود.

مدیرعامل شهرک دامداری شهرستان بندرماهشهر در ادامه با اشاره به وجود بیش از 6 هزار راس دام در شهرک دامداری بندر ماهشهر بیان کرد: شهرک دامداری بندر ماهشهر با 60 واحد فعال و بیش از 6 هزار راس دام بیش از 6 ماه است که با مشکل قطعی آب روبه‌رو است.

وی گفت: 15 روز پیش سازمان آب جنوب شرق اقدام به قطع شاه راه آب شهرک دامداری کرده و رئیس آب و فاضلاب شهرستان بندر ماهشهر نیز بارها قول مساعد برای رفع قطعی آب شهرک دامداران داده اما تاکنون هیچ اقدام جدی در این زمینه صورت نگرفته است.

شیرعلی در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های فرماندار شهرستان بندرماهشهر آب این شهرک در 4 ماه گذشته به صورت موقت وصل شد اما پس از مدتی مجددا آب دامداران قطع شده است، دامداران در حال حاضر روزانه با مخازن کوچک و هزینه شخصی خود آب دام‌های خود را تامین کرده که همین امر موجب نارضایتی آنان شده است.

عبدالمحمد سخراوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در این رابطه اظهار داشت: شهرک دامداری مشترک سازمان آب شرق نبوده و شرکت آب جنوب شرق متولی آبرسانی به صنایع پتروشیمی و آبفای بندرامام و بندر ماهشهر و هندیجان و شهرک زهرا است.

وی افزود: آبفای شهر یا شهرستان متولی آبرسانی و ارائه خدمات به مشترکان جزیی و حاشیه‌ای بوده و آب جنوب شرق هیچ مسئولیتی در قبال این مشترکان ندارد.

مدیر امور آبرسانی سازمان آب جنوب شرق در منطقه بیان کرد: شهرک دامداری مشترک آبفای بندر ماهشهر بوده و قبض آنها از سوی آبفا این شهرستان صادر می‌شود هیچ مصوبه‌ای از سوی شورای تامین شهرستان بندرماهشهر تاکنون به سازمان آب جنوب شرق نرسیده است.

وی گفت: خط انتقالی که شهرک دامداران از آن آبگیری می‌کنند مربوط به بندر ماهشهر نیست و  از حق‌آبه‌ شهرستان هندیجان بوده و باعث افت فشار در شهرستان هندیجان شده است.

سخراوی در پایان خاطرنشان کرد: از آبان ماه سال گذشته آب شهرک دامداری بندرماهشهر توسط سازمان آب جنوب شرق تامین شده که پس از ابلاغ صورت جلسه ستاد خشکسالی شهرستان هندیجان مبنی بر افت فشار در این شهرستان آب شهرک دامداری بندر ماهشهر از 15 روز پیش برای همیشه قطع شد.

تماس‌ها و پیگیری‌های خبرنگار تسنیم با فرماندار شهرستان بندر ماهشهر بی‌پاسخ مانده و در حال حاضر هیچ مسئولی پاسخگوی قطعی دو هفته‌ای آب در شهرک دامداری بندر ماهشهر نیست.

انتهای پیام/ش

R41468/P1361/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم

با ورود سامانه بارشی جدید بسیاری از استانها هوای بارانی به خود گرفت به گونه ای که در برخی از شهرها و روستاها سیلاب به راه افتاد و برای شهروندان دردسرساز و خطرآفرین شد.

در برخی از شهرهای استان خوزستان نیز بارش شدید باران موجب به راه افتادن سیلاب شد و برخی از مسیرها مسدود شد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از بارش شدید باران در بندر امام خمینی (ره) خبر داد و آبگرفتگی در خیابان ها را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار- خوزستان 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • شلیک بیش از ۳۰ موشک توسط مقاومت لبنان به شهرک صهیونیستی و قطع شدن برق آن
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • شهادت و زخمی شدن ۵ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم