Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جام جهانی ۲۰۱۸ درحالی از ۲۴ خرداد با دیدار تیم‌های روسیه و عربستان سعودی آغاز می‌شود که شاگردان کی روش در گروه B  بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه هستند و باید در نخستین دیدار ۲۵ خرداد مقابل شاگردان "رنار" قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران در گروه سختی قرار دارد و فوتبال دوستان ایرانی منتظر هستند تا مرد پرتغالی تیم ملی بتواند خلق شگفتی کند و یوزها را از مرحله گروهی به دور حذفی برساند اما حضور تیم های قهرمان جهان، اروپا و آفریقا این امر را تا حدودی نا ممکن کرده است. 

فهرست بازیکنان تیم های حاضر در جام جهانی اعلام شده اما حریفان ایران در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال، غایبان مطرحی دارند که اسامی آنها به شرح زیر است:

مراکش

سوفیان بوفال ( ساوتهمپتون انگلیس ) - ولید حجام ( آمیان فرانسه ) - یاسین بامو ( نانت فرانسه )

پرتغال: 

رناتو سانچز ( سوانسی انگلیس) - نانی ( لاتزیو ایتالیا ) - نلسون سمدو ( بارسلونا اسپانیا ) - آندره گومس ( بارسلونا اسپانیا ) - ژائو کانسلو ( اینترمیلان ایتالیا ) - ادر ( لوکوموتیو مسکو روسیه )

اسپانیا:

سسک فابرگاس ( چلسی انگلیس ) - مارکوس آلونسو ( چلسی انگلیس ) - آلوارو موراتا ( چلسی انگلیس ) - ویتولو ( لاس پالماس اسپانیا ) - سرجی روبرتو ( بارسلونا اسپانیا ) - مارک بارترا ( رئال بتیس )

تیم ملی ایران هم در این رقابت های علی کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و ستاره هایی همچون سیدجلال حسینی ( پرسپولیس تهران )، وریا غفوری ( استقلال تهران )، سیدحسین حسینی ( استقلال تهران ) و کاوه رضایی ( شارلراو بلژیک ) در فهرست استند بای تیم ملی قرار دارند.

در هفته نخست جام جهانی، ایران با مراکش بازی می کند و اسپانیا و پرتغال به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانیم:

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران در جام جهانی از نگاه بین اسپورت/ مدافع خط خورده پرسپولیس هم هست! + عکس

رئیس فدراسیون فوتبال ایران به روسیه می‌رود

۱۱ روز تا جام جهانی روسیه/ سوتی «بین اسپورت» در مورد هواداران تیم ملی ایران!

انتهای پیام/

ستاره هایی که بازی با ایران در جام جهانی را از دست دادند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جام جهانی 2018 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعداد‌های جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

پس از گذشت ۹ روز از تمرینات، طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند مریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) موریس موتا پائز لیستی ۱۸ نفره ارائه داد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کمتر و به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد