Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکنان تل‌آویو مجددا در اعتراض به فساد مالی و دولتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او، به خیابان‌ها آمده و تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، صدها نفر از ساکنان تل‌آویو شامگاه شنبه بازهم در اعتراض به فساد دولتی کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیوینستی تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحرونوت» این تظاهرات در آستانه دور جدید بازجویی پلیس این رژیم از نتانیاهو در جریان پرونده‌های مختلف فساد، برگزار می‌شود.

تظاهرات کنندگان با حمل پلاکاردهایی با نوشته «جُرم‌وزیر» (Crime Minister به جای کلمه نخست‌وزیر Prime Minister) خواستار استعفای نتانیاهو از این سمت و تمام اعضای فاسد کابینه او شدند.

رئیس پلیس سابق تل‌آویو نیز ابراز امیدواری کرد نتانیاهو هرچه زودتر در جریان تحقیقات درباره پرونده‌های فساد مالی، گناهکار شناخته شده و بازداشت شود.

حزب «لیکود» (حزب نتانیاهو و حاکم بر کابینه رژیم صهیونیستی) اما مانند هفته‌های گذشته با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این تظاهرات، مدعی شد جریان چپ‌گرای سیاسی در اسرائیل، مشغول تفرقه‌افکنی و دو نیم کردن صهیونیست‌ها است.

این در حالی است که پلیس رژیم صهیونیستی در تاریخ 6 خرداد اعلام کرده بود که قصد دارد برای دهمین بار نتانیاهو و همسرش سارا را بازجویی کند. این بازجویی قرار است درباره پرونده موسوم به «پرونده 4000» انجام شود.

پلیس رژیم صهیونیستی سه پرونده درخصوص فساد دولتی و مالی علیه نخست وزیر خود تشکیل داده و طی یک سال اخیر از منابع مختلفی شامل دستیاران و وزیران پیشین کابینه، بازجویی کرده است. اولین مورد موسوم به «پرونده 1000» است که در آن نتانیاهو به دریافت مستقیم رشوه و رانت‌‌خواری متهم است.

پرونده دوم فساد مالی نتانیاهو موسوم به «پرونده 2000» درباره سوء استفاده از قدرت و جایگاه خود جهت تحت فشار قرار دادن «آرنون موزس» صاحب‌امتیاز نشریه «یدیعوت آحرونوت» برای ارائه پوشش بهتر از اخبار نخست‌وزیری است.

نتانیاهو همچنین در پرونده دیگری موسوم «پرونده 3000» که به «رسوایی زیردریایی اسرائیل» نیز شهرت دارد، درگیر است. این پرونده درباره زد و بند در جریان قرارداد دو میلیارد دلاری برای خرید سه زیردریایی با سوخت اتمی و چهار کشتی نظامی از آلمان است.

ابعاد پرونده‌های فساد مالی نتانیاهو و بازجویی‌های پلیس از مظنونان در حالی هر روز گسترش می‌یابد که حتی وزیران کابینه و اعضای شورای امنیتی اسرائیل هم دیگر از نتانیاهو در برابر اتهامات حمایت نمی‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فساد مالی رژیم صهیونیستی تظاهرات بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو

منابع خبری امروز (دوشنبه) از برگزاری تظاهرات خانواده‌های اسرای رژیم صهیونیستی مقابل مقر وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، خانواده‌های اسرای صهیونیست بار دیگر مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تظاهرات کردند.

این خانواده‌ها خواستار امضای فوری توافق تبادل اسرا برای آزادی اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین شدند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست امروز همچنین خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی تأکید کردند که از هر گونه اتلاف وقت برای حصول توافق جهت تبادل اسرا خودداری کند.

این خانواده‌ها گفتند که تنها راه بازگرداندن اسرای صهیونیست، انجام تبادل اسراست.

از سوی دیگر «یسرائیل زیو» فرمانده سابق واحد عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با کانال ۱۲ تلویزیون این رژیم گفت: زمان برای آزادی اسرای اسرائیلی در حال اتمام است و حمله به رفح می تواند به معنای پایان زندگی آنها باشد.

«عبداللطیف القانوع»سخنگوی جنبش حماس نیز امروز تأکید کرد که شروط مقاومت، شروط غیرممکنی نیست بلکه خواسته‌های مشروعی است که میانجی‌گران آن را درک می‌کنند و ملت فلسطین آن را تأیید می‌کند.

وی تأکید کرد که بدون تحقق خواسته‌های عادلانه ملت مبنی بر برقراری دائمی آتش‌بس، خروج نیروهای اشغالگر و بازگشت آوارگان فلسطینی، هرگز توافقی با رژیم اشغالگر در کار نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو