Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا باقری، دبیر هیئت سنگ نوردی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به احداث سالن جدید سنگ نوردی در کرمان گفت: زمین این پروژه آماده و کار در مرحله ی تصویب بودجه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نصب دومین دیواره سنگ نوردی سرعت کرمان، افزود: سال 79  استارت دیواره سنگ داخل سالن در کرمان زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 باقری با اعلام اینکه سال 85 با توجه به قوانین جدید فدراسیون جهانی سنگ نوردی، اولین دیواره سرعت سنگ نوردی کرمان نصب شد، تصریح کرد: کار نصب دومین دیواره سرعت سنگ نوردی کرمان نیز از اوایل ماه جاری اجرایی شد.

وی یادآور شد: با نصب این دیواره کرمان می تواند برای میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی از شانس بالایی برای بهره بردن از این امتیاز برخوردار شود.

دبیر هیئت سنگ نوردی استان کرمان بیان داشت: با توجه به نصب دومین دیواره سرعت سنگ نوردی در کرمان، می توانیم شاهد برگزاری مسابقات امدادی سرعت نیز در کرمان باشیم که در حال حاضر با درخواست میزبانی ما موافقت شده است و باید شرایط و زمان رقابت ها از سوی فدراسیون اعلام شود.

باقری با بیان اینکه کرمان از استعدادهای فوق العاده ای در رشته سنگ نوردی برخوردار است، گفت: هم اکنون در بخش دختران در رده ی بزرگسالان 4 و در رده ی جوانان و نوجوانان 10 نفر و در بخش پسران، در رده ی نوجوانان 4 نفر در تیم ملی سنگ نوری جمهوری اسلامی ایران عضویت دارند.

وی افزود: با فراهم شدن امکانات بهتر می توان شاهد رشد و پیشرفت بیشتر ورزشکاران کرمانی در این رشته بود.

انتهای پیام/ب

کرمان در انتظار احداث سالن جدید سنگ نوردی استاندارد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی سنگ نوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام از انجام بیش از ۶۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه استان در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

یادگار محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام با اعلام این خبر، اظهار داشت: بازرسان استاندارد ایلام در سال گذشته 6529 فقره نمونه برداری و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه تحت پوشش استان انجام دادند.

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام گفت: همچنین در این بازه زمانی تعداد 5818 فقره بازرسی و 711 فقره نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه استان و همچنین 97 فقره بازرسی از خدمات و تجهیزات بازی و زمین‌های بازی توسط کارشناسان اداره کل انجام شده است.

دبیر شورای استاندارد استان ایلام هدف از نمونه‌برداری و آزمون کالاهای تولیدی را انطباق آنها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی دانست و گفت: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بازرسی از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می‌شود که در نتیجه آن پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۵ درصدی احداث دیواره حفاظتی بتنی در محدوده برجک مرزی شماره ۳ آستارا
  • «مثلا جنگ نیست!» بر دیواره میدان ولیعصر(عج) نقش بست
  • بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام
  • به این دلیل طلای دست دوم نخرید!
  • به این دلیل طلای دست دوم نخرید !
  • نظارت بر پمپ بنزین ها و جایگاه‌های سی ان جی در البرز
  • مردم طلای دست دوم خریداری نکنند
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته
  • بازرسی از هزار و ۱۰۰ زمین بازی و تجهیزات تفریحی در البرز
  • احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد