Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار یوسف مولایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره)، افزود: دلیل اصلی و روشن آن این است که دشمنی هایی است که تا امروز و بعد از 40 سال هنوز ادامه دارد و طرح ریزی و اجرا می شود.
وی گفت: حضرت امام (ره) سه نوع اسلام را به طور مشخص تعیین و معرفی کردند که شامل اسلام آمریکایی، اسلام تحجر و اسلام ناب محمدی است که این اسلام اخیر در مقابل دو نوع اسلام بدلی معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مولایی با بیان اینکه بعد از 40 سال اسلام آمریکایی و تحجر با هم متحد شده اند، افزود: نماد اسلام آمریکایی درآمریکا، اروپا و کشورهای غربی وجود دارد و نماد اسلام تحجر نیز عربستان سعودی است که این دو دست دردست هم داده اند تا اصل اسلام ناب محمدی را ریشه کن کنند.
وی با اشاره به اینکه امروزه در داخل و خارج از کشور به امام و عقاید ایشان می تازند، بیان داشت: در داخل با تحریف امام را در خصوص استکبارستیزی، ساده ستیزی، دوست دار مردم بودن، استقامت و استواری امام را که بعضا از اطرافیان امام هم سرچشمه می گیرد، زیر سئوال می برند.
فرمانده سپاه البرز افزود: در خارج از کشور نیز به تخطئه و توهین به امام پرداخته می شود که این هم بسیار مهم است ولی تمام این ها خیال خام است و دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و دلیل اصلی آن این است که خلف صالح امام، پرچمدار منش، روش و اعتقاد امام اکنون هستند و ذره ای ایشان کوتاه نمی آیند.
وی گفت: جالب است که در منش، روش، افکارشان و اعتقاداتشان همیشه عنوان می کنند که ما مسیری جز مسیر امام نداریم و این می تواند مهمترین عامل برای بازدارندگی و مقابله با اقدامات دشمن باشد.
مولایی اضافه کرد: هرساله مردم کشورمان در این روزها برای تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و استماع رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری به سوی مرقد مطهر ایشان حرکت می کنند که امسال هم مثل سنوات گذشته با پپیگیری مسئولین امر و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک می شود تا مردم علاقمند با توجه به محدودیت ترابری و .... بخشی به صورت سازماندهی و بخشی به صورت شخصی اعزام شوند.
وی افزود: تا کنون حدود 25 هزار نفر از این استان برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اعلام آمادگی کرده اند و امیدواریم خدا این قدم ها را ثابت و استوار در مسیر امام قرار دهد.
6156/1535
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی حضرت امام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشورهای غربی مقام معظم رهبری تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد

به گزارش خبرنگارمهر، پیش از ظهر شنبه مراسم تشییع خانم معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله «سیدمصطفی خمینی» از مسجد نو واقع در میدان آستانه قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید بر پیکر مرحومه خانم حائری اقامه نماز کرد و پس از طواف گرد مضجع مطهر بانوی کرامت، آن مرحومهدر مقبره شیخ فضل‌الله نوری صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر به خاک سپرده شد.

حجت ااسلام سید یاسر و سید حسن خمینی و تعدادی از اعضای بیت امام راحل، سید محمدآقامیری استاندار قم، برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برخی چهره های سیاسی و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی بعد از نماز مغرب و عشا امشب در حسینیه شهدا برگزار می شود.

معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح ششم اردیبهشت ماه پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

کد خبر 6089930

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است