Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@11:04:42 GMT

تعویض چادرهای نماز با تخفیف در نمایشگاه قرآن

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۰۱۵۰

تعویض چادرهای نماز با تخفیف در نمایشگاه قرآن

بخش عفاف و حجاب به حذف واسطه و دیگر فرآیندهای هزینه‌بر تولید تا عرضه کمک کرده است.

ایران آنلاین / حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اعلام این مطلب درباره بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم اظهار داشت: کیفیت محصولات ارائه شده در نمایشگاه بین‌المللی قرآن از جمله اولویت‌های بخش عفاف و حجاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به اولویت‌بندی‌های برخی غرفه‌ها از نظر فضا به نسبت سال گذشته مساحت بیشتری را در اختیار دارند و علت آن کیفیت بالای کار و تولیدات آنها بوده است.
به گفته قبادی، امسال بخش عفاف و حجاب به چهار بخش تقسیم شده که بخش نخست آن به تولید‌کنندگان درجه یک و حرفه‌ای کشور و بخش دوم به گروه لباس اسلامی اختصاص یافته است.
وی افزود: بخش سوم به حوزه پوشش سر از جمله روسری و شال اختصاص یافته و با توجه به اینکه بیشتر محصولات عرضه شده حتی از حیث پارچه‌های مورد استفاده، تولید داخلی است، باید گفت در سال حمایت از کالای ایرانی در این حوزه به خودکفایی نسبی رسیده‌ایم.
قبادی افزود: بخش چهارم نمایشگاه به عرضه محصولات پارچه و چادر به صورت قواره و غیر‌دوخت مربوط می‌شود که تقاضا و توجه بالای بازدید‌کنندگان، توجه بیشتر ما به این بخش را در پی داشته است.
وی تأکید کرد: برپایی نمایشگاه سبب می‌شود تا نیازهای مردم در جامعه شناسایی و در پی آن طراحان مد و لباس ایرانی اسلامی بر‌اساس نیازها، محصولات جدیدی را طراحی و ارائه کنند.
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه به عرضه لباس نوجوانان به صورت ویژه پرداخته شده است.
وی فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی را از دیگر بخش‌های حوزه عفاف و حجاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن عنوان کرد و افزود: نذر حجاب در دو گروه چادر مشکی و چادر نماز در دستور کار قرار دارد که اجرای آن به صورت حرفه‌ای و هدفمند مورد توجه است.
قبادی گفت: خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به بخش عفاف و حجاب، چادرهای مستعمل و مصرف‌شده را ارائه دهند و به قیمت 50 درصد کل هزینه، چادر دوخته شده و نو تحویل بگیرند. قیمت اصلی چادر، دو برابر قیمت دریافت شده است که دلیل آن حذف واسطه و دیگر فرآیندهای هزینه بر تولید تا عرضه است. وی همچنین از برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی در این بخش خبر داد و گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن 20 نشست تخصصی نیز با حضور استادان دانشگاه در حوزه عفاف و حجاب برگزار شده است./ روزنامه ایران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور

بانوان ساوجبلاغی در حمایت از «طرح نور» از مسجد ولیعصر تا مسجد جامع هشتگرد راهپیمایی کردند.   بانوان شرکت کننده با سر دادن شعار‌هایی علیه بی حجابی و بدحجابی ضمن قدردانی ازنیروی انتظامی وپلیس، حمایت قاطع خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.   شرکت کنندگان در ابن تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شدند.   راهپیمایی کنندگان در پایان با قرائت بیانه ای از اقدامات پلیس در حوزه عفاف و حجاب حمایت کردند و با اهدا گل از آنان قدر دانی شد.

دیگر خبرها

  • اجتماع باشکوه مردم گرگان در حمایت از "طرح نور"
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری