Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رافعی کارگردان فیلم سینمایی «بهت» در گفتگو با مهر درباره زمان اکران این فیلم گفت: پروانه نمایش فیلم صادر شده و پخش آن هم به دفتر هدایت فیلم رسیده است.

به گفته وی، این فیلم در شهریورماه به نمایش گذاشته می شود.

رافعی در پایان گفت: با توجه به اینکه این روزها تعداد آثار  سینمایی زیاد و تعداد سینماها کم است دیگر به این فکر نمی کنیم که چه زمانی برای نمایش یک فیلم مناسب است از همین رو هر زمانی که برای اکران عمومی یک فیلم اعلام می شود، باید غنیمت بشماریم زیرا اگر این زمان هم از دست برود دیگر نمی شود در فرصت بعدی آثار را اکران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم درباره ۲ زن از ۲ طبقه اجتماعی متفاوت است که هر ۲ تصمیم یکسان می گیرند و «بهت» این تصمیم یکسان را در ۲ طبقه تحلیل می کند. این فیلم تصمیم گیری درباره بچه دار شدن یا نشدن را بررسی می کند که در طبقه متوسط و طبقه پایین جامعه امروز ایران کاملا معنی دیگری دارد.

«بُهت» با فیلمنامه ای از عباس رافعی، موضوع اجتماعی دارد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: «زوجی از قشر متوسط ایران امروز، پس از ۲۰ سال فراق اکنون که همدیگر را یافته اند برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می زنند، غافل از اینکه این آغازی برای فروپاشی هر ۲ خانواده است.»

عوامل و دست اندرکاران «بهت» عبارتند از نویسنده و کارگردان: عباس رافعی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، مدیر تولید: امیر نشاط، صدابردار: بابک اردلان، طراح صحنه: محمدرضا میرزا محمدی، طراح لباس: رعنا امینی، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، تدوین: مستانه مهاجر، آهنگساز: فردین خلعتبری، صداگذار: علی ابوالصدق، برنامه ریز: مجید کرباسیان، دستیار اول کارگردان: علی نشاط، دستیار اول فیلمبردار: محمد عزت خواه، عکاس: مجید خمسه، منشی صحنه: آزاده مسیح زاده، مدیر تدارکات: شهرام شاهرخ، محصول موسسه سینمایی هدیه فیلم، تهیه کننده: محمد نشاط. بازیگران: مهتاب کرامتی, رعنا آزادی ور, علیرضا آقاخانی, محمد رضا رهبری.

کد خبر 4310243 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس رافعی فیلم بهت هدایت فیلم تئاتر ایران سینمای مستند فیلم کوتاه فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سریال ایرانی رادیو موسیقی پاپ نقاشی تلویزیون تئاتر شهر انیمیشن کنسرت موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «دوازده سی‌ و شش» به نویسندگی و کارگردانی امید دانشوران و تهیه‌کنندگی کوروش شاهونه کاری از کمپانی تئاتر جوانان است که از ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۸:۱۵ در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

زهره محمدی، امیر نصیری و امید دانشوران به‌عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. آیدا عارفی، محمدرضا فدایی، مهسان یحیی پور نیز بازیگران سیاه‌پوش این نمایش هستند.

نمایش «دوازده سی‌ و شش» سال گذشته در جشنواره «هم آغاز» تئاتر شهر شرکت کرده بود و توانست جایزه دوم کارگردانی و سوم طراحی صحنه را از آن خود کند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «درباره لکه سیاهی است که در سازمان سفید کننده پیدا می‌شود و …»

امید دانشوران طراح صحنه و لباس، شیدا آذرپور طراح صدا، لعیا شمس‌الدینی نور، امید دانشوران طراح گرافیک، سعید راسخی پور ساخت آنونس، آیدا عارفی دستیار کارگردان، هومن مظهری مجری طرح، علیرضا ربانی زاده برنامه‌ریز، مجتبی راوش مشاور کارگردان، سعید راسخی پور مدیر تبلیغات، مهسان یحیی پور مدیریت صحنه، سعید مشی، امیر عباسی، ساسان سبک‌روح دستیار صحنه، حمید تن، محمد غفاری عوامل فنی، محمدرضا فدایی، لعیا شمس‌الدینی، آیدا عارفی گروه صحنه و علی کیهانی روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت ایران کنسرت و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

کد خبر 6095530 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • علی ژکان یک نمایش کمدی به صحنه می‌برد
  • آرزوی زیبای طراح ایرانی شرکت BMW، مردم ایران را احساسی کرد | فیلم
  • (ویدئو) طراح ایرانی بی ام و خودروی تازه‌اش
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور