Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: اسامی برندگان مسابقه فرهنگی کتابخوانی از وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) در بندر آستارا مشخص شد.

شاپور تشرینی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: مسابقه فرهنگی کتابخوانی از وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و در راستای ترویج افکار و اندیشه‌های آن رهبر کبیر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این مسابقه فرهنگی به همت ستاد بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا برگزار شد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا تصریح کرد: پاسداشت اندیشه های حضرت امام راحل و تبیین ارزش های بازگو شده در وصیت نامه سیاسی الهی و ارتباط مستمر آحاد مردم با مصداق های تبیین شده از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه فرهنگی بود.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ نفر با تحویل پاسخ نامه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا در این مسابقه فرهنگی شرکت کرده بودند، اظهارکرد: از بین این تعداد پاسخ نامه ۵۰ نفر به سوالات پاسخ درست داده بودند که بر اساس قرعه کشی از بین ۵۰ پاسخ نامه سه نفر به عنوان نفر برتر انتخاب شدند.

 

تشرینی گفت: محبوبه قدیری، آرزو فتوحی و سیتا فتوحی به ترتیب نفرات اول تا سوم این مسابقه انتخاب شدند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن مجلس نمایشگاه قرآن کریم ماه رمضان مسجد امام خمینی ره کانون های مساجد شب های قدر علی لاریجانی مسجد طراز اسلامی وصیت نامه امام خمینی ره مسابقه کتابخوانی بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی، سید امیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های فرهنگی هنری بنیاد رودکی، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و داریوش بارانی شهردار خرم آباد، در جلسه مشترکی تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه بنیاد رودکی و شهرداری خرم‌آباد را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه ارکستر سمفونیک تهران، سمفونی فلک‌الافلاک، اثر استاد کامبیز روشن روان را با مشارکت بنیاد رودکی، شهرداری خرم‌آباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در محوطه قلعه فلک الافلاک اجرا می‌کند.

گفتنی است جزئیات این برنامه متعابقا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • مطهری امام
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد