Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-18@21:07:07 GMT

کیش و مات ماموران قلابی در بزرگراه +عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۰۲۶۲

کیش و مات ماموران قلابی در بزرگراه +عکس

به گزارش جام‌جم، ساعت 5 و 30 دقیقه صبح جمعه ماموران کلانتری 168 سیزده آبان هنگام گشت زنی در بزرگراه شهید هاشمی، به یک خودروی پراید مشکوک شدند.

یکی از شماره‌های پلاک پراید، با برچسب تغییر کرده بود. ماموران به خودرو نزدیک شدند که سه سرنشین عقب پراید با مشاهده ماموران درخواست کمک کردند.

ماموران به راننده دستور ایست دادند که او با افزایش سرعت پراید از محل دور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان تعقیب و گریز ماموران مجبور به شلیک تیرهوایی شدند که راننده سرانجام در کنار بزرگراه توقف کرد اما همدستش که روی صندلی جلو نشسته بود، به صورت پیاده به سمت زمین‌های کشاورزی گریخت که سرباز کلانتری با تعقیب و شلیک تیرهوایی او را دستگیر کرد.

ماموران در بازرسی خودرو یک چراغ گردان آبی پیدا کردند. سه تبعه افغان هم با دستان دستبند خورده روی صندلی عقب بودند. آنها در تحقیقات عنوان کردند، چهار مرد نیمه شب در صالح‌آباد سراغ ما آمده و خود را ماموران پلیس آگاهی معرفی کردند.

آنها به دستان ما دستبند زده و اعلام کردند به خاطر ورود غیرقانونی به ایران باید همراه آنها به کلانتری برویم. دو نفر از آنها ما را سوار ماشین کرده و دو نفر دیگر خودروی پژو 405 و 11 میلیون تومان پول را از ما سرقت کردند.

مشخصات خودروی پژو 405 در اختیار گشتی‌های پلیس قرار گرفت که پس از ساعتی مشخص شد، دو عضو این باند با اطلاع از دستگیری همدستان‌شان با سرقت 11 میلیون تومان، خودرو را رها کرده‌اند.

سرهنگ امین محمدی، رئیس کلانتری 168 سیزده‌آبان در این باره به جام‌جم گفت: متهمان پس از تحقیقات مقدماتی تحویل پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران شدند.

کارت شناسایی بخواهید

رئیس کلانتری 168 سیزده آبان هشدار داد: هر فردی که تحت پوشش نیروی انتظامی به محل سکونت و کسب و کار شما مراجعه کرد، حتما از او کارت شناسایی بخواهید و مندرجات روی کارت را بخوانید و به خاطر بسپارید.

ماموران علاوه بر داشتن کارت شناسایی برای ورود به منزل شما می‌بایستی حکم ورود به منزل با مشخصات و نشانی منزل شما را داشته باشند و به شما ارائه کنند لذا به افرادی که تحت عنوان مامور یا صرفا با نشان دادن یک کارت قصد ورود به منزل شما را دارند اعتماد نکنید و مراتب را سریعا به تلفن 110 اطلاع دهید.

سرهنگ امین محمدی افزود: همراه‌داشتن تجهیزات پلیسی مثل بیسیم یا چراغ گردان دلیلی بر مامور واقعی بودن افراد نیست و حتما از آنها کارت شناسایی بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ماموران قلابی اخاذی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان مراغه مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی های به عمل آمده در نهایت ماموران  کلانتری ۱۱ موفق شدند ۳ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات منسجم آنها را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: در بازجویی های فنی و تخصصی پلیسی متهمان به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی یک نفر مالخر اعتراف و ضمن دستگیری مالخر از مخفیگاه آنها موتورسیکلت های سرقتی کشف و پس از شناسايی اموال مسروقه و تاييد مالباختگان اموال به صاحبانشان بازگردانده شدند.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه متهمین دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل داده شدند از شهروندان خواست به توصيه های پليس برای حفظ خودرو و موتورسيکلت خود در پيشگيری از سرقت توجه نموده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پليس را از طريق تلفن ۱۱۰ مطلع نمايند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • کشف ۷ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۷ رزمندگان