Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: گوچی در میان برندهای دیگر همیشه با سر و صدا و جنجال خاصی مدهای جدید خود را رونمایی می کند.

 این برند در ابتدای سال میلادی با برگزاری یک فشن‌شوی سوررئال در هفته مد میلاد حسابی سر و صدا کرد. در هفته مد میلان ایتالیا، مدل‌ها در حالی که ماکت سر خود را در دست داشتند در شو لباس گوچی شرکت کردند. این ماکت‌ها بسیار دقیق درست شده بودند واز نظر نحوه آرایش مو و حالت چهره به مدل‌ها در این شوی لباس شباهت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گوچی یک فشن‌شوی متفاوت دیگر برگزار کرد که این‌بار برای ما ایرانی‌ها جذابیت دوچندانی داشت. این برند از روسری، نقاب، خال، عمامه و معماری آسیایی الهام گرفت و یکی از مجموعه‌های جالب امسال را رونمایی کرد.

اما جدیدترین مجموعه برند گوچی هم بسیار خلاقانه و جذاب است. گوچی از محصولات پاییز 2019 خود در حالی رونمایی کرد که هم لباس‌های متفاوت طراحی شده این برند مورد توجه قرار گرفت و هم ایده‌های مدل‌ها برای ران‌وی.

در این مجموعه هم همچون مجموعه‌های قبلی گوچی از المان‌ها و عناصر شرقی و آسیایی استفاده شده است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت طراحان تصاویر ایرانی برند شوی لباس روسری برند گوچی عمامه حوادث ایران عکس دبیرستان معین دبیرستان زن فیلم پرونده اخبار تهران حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر

مالک جدید باشگاه پرسپولیس در انتشار لوگوی این تیم اشتباهی را مرتکب شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وزارت ورزش چند روز قبل سرانجام واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را انجام داد و سرخابی‌ها مالکان جدید خود را شناختند. پرسپولیس به کنسرسیومی از 6 بانک مختلف واگذار شده که یکی از آن‌ها بانک شهر است.

بانک شهر اخیرا پوستری برای پرسپولیس منتشر کرده که در آن یک اشتباه عجیب دیده می‌شود. این بانک به جای استفاده از شیرهای هخامنشی که در لوگوی پرسپولیس قرار دارند، 2 گاو را قرار داده است.

دیگر خبرها

  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟