Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت ونزوئلا ده‌ها فعال سیاسی محبوس دیگر را از زندان آزاد کرد و شمار زندانیان آزاد شده از سوی مقام‌ها به امید ایجاد اتحاد در این کشور دستخوش تحولات به حدود ۸۰ تن رسید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در میان حدود ۴۰ زندانی آزاد شده در روز شنبه دو قانونگذار سابق بودند که یکی از سال ۲۰۱۴ به اتهام تحریک به خشونت در اعتراضات همان سال زندانی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد دیگر پسر وزیر دفاع سابق در دوران هوگو چاوز، رئیس‌جمهوری فقید ونزوئلا بود که آزاد شد.

نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا ۲۰ مه پس از انتخاب مجدد در رای‌گیری پر تنش گفت که یکی از مهمترین اقدامات سازش‌طلبانه او آزادسازی فعالان ضد دولتی است که از نظر اپوزیسیون زندانیان سیاسی هستند. او روز جمعه هم اولین گروه ۳۹ نفری از زندانیان سیاسی را آزاد کرد و مقام‌ها تاکید کردند تعداد بیشتری هم در روزهای آتی آزاد خواهند شد.

زندانیان آزاد شده از صحبت با رسانه‌ها یا فعالیت در رسانه‌های اجتماعی منع شدند. دولت مادورو ماه مه ۲۰ تن را که حین اعتراضات ضد دولتی بازداشت شده بودند، آزاد کرد. او همچنین جاشوآ هولت، یک تبعه آمریکایی را که حدود دو سال پیش به اتهام حمل سلاح غیر قانونی زندانی بود و به گفته آمریکایی اتهام او ساختگی بود، آزاد کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟

درحالیکه در ماه‌های گذشته همه منتظر اعلام خبر بازگشت قهرمان سنگین وزن المپیک توکیو به کشتی بودند، حالا سازمانش او را آزاد اعلام کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گیبل استیوسون در 20 سالگی موفق شد با شکست ثانیه آخری گنو پتریاشویلی قهرمان کشتی آزاد سنگین وزن المپیک شد و بعد از آن با سازمانی آمریکایی برای حضور در کشتی نمایشی قرارداد بست و در مسابقات جهانی 2021 اسلو و 2022 و 2023 بلگراد غایب بود.

خیلی‌ها منتظر بازگشت استیوسون به کشتی برای حضور در المپیک 2024 پاریس بودند اما پیش از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، رسما اعلام شد که سازمان تحت قرارداد استیوسون طبق بندهای قراردادشان به او اجازه بازگشت به کشتی را نخواهد داد.

به این ترتیب انتخابی آمریکایی‌ها نیز برگزار شد و پاریس مِیسون که سال 2023 مدال برنز را برای آمریکایی‌ها از آن خود کرده بود، به عنوان ملی پوش انتخاب شد.

طی روزهای اخیر سازمان تحت قرارداد استیوسون او را آزاد اعلام کرد و گیبل می‌تواند به کشتی بازگردد. البته این آزاد اعلام کردن استیوسون در شرایطی اهمیت دارد که او بتواند خودش را به المپیک برساند.

باید دید آیا آمریکایی‌ها فرصت مجددی به گیبل خواهند داد و بین او و مِیسون برنده مرحله نهایی انتخابی آمریکا مسابقه برگزار خواهد شد؟ البته معمولا آمریکایی‌ها کاملا به انتخابی و نتایجش پایبند هستند و احتمال فرصت دادن مجدد به استیوسون خیلی کم به نظر می‌رسد. 

قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • مطهره گونه‌ای با تودیع وثیقه آزاد شد
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی