Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یدیعوت آحارانوت، صدها نفر از مردم تل آویو شب گذشته (شنبه) در اعتراض به فساد «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در میدان هابیما در مرکز تل آویو تظاهرات کردند.

گروهی دیگر از تظاهرکنندگان هم در «پتخ تیکوا» در تل آویو در اعتراض به آنچه که سرعت پایین تحقیقات دادستان کل این رژیم برای بررسی پرونده فساد مالی بنیامین نتانیاهو خواندند، تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هم چندین تظاهرات گسترده در اعتراض به فساد مالی بنیامین نتانیاهو برگزار شده بود و معترضان خواستار استعفای او از قدرت شدند.

نتانیاهو در حال حاضر متهم به مشارکت در 4 پرونده فساد است. پرونده 1000 مربوط به دریافت پول و هدایای گران‌قیمت از تجار ثروتمند است. پرونده 2000 درباره تلاش وی برای ایجاد توافق محرمانه با یک روزنامه صهیونیستی برای نشان دادن چهره سیاسی بهتری از خود در سال 2014 است. پرونده 3000 در ارتباط با فساد مالی بنیامین نتانیاهو در قرارداد معامله زیردریایی های اسرائیلی است و پرونده 4000 -که گفته می شود خطرناکترین پرونده علیه نتانیاهوست- درباره تسهیلات مالی است که نتانیاهو به مالک شرکت «بزک» در مقابل حمایت رسانه ای پایگاه خبری «والا» از او و خانواده اش ارائه کرده است.

این درحالی است که بنیامین نتانیاهو این اتهامات را نپذیرفته است. سارا نتانیاهو، همسر بنیامین نتانیاهو هم پیشتر به استفاده از بودجه برای هزینه های شخصی متهم شده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تظاهرات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها از اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکمی درباره بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، یک نشریه معتبر انگلیسی زبان از احتمال حکم بازداشت سه مقام ارشد سیاسی رژیم صهیونیستی به اتهام جنایت جنگی در غزه خبر داد.

بر پایه این گزارش، روزنامه تایمز اعلام کرد احتمالاً دیوان کیفری بین‌المللی در حال آماده‌شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقام‌های ارشد اسرائیلی از جمله وزیر جنگ، رئیس ستاد کل ارتش و برخی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی به خاطر جنگ علیه غزه است.

این روزنامه انگلیسی نوشته ممکن است که حکم بازداشت در اوایل هفته آینده صادر شود.

نتانیاهو مدعی شده تصمیمات دیوان لاهه بر تصمیم‌های اسرائیل تأثیری نخواهد گذاشت، اما می‌تواند تبدیل به روال خطرناکی شود.

روزنامه عبری زبان معاریو به نقل از منابع آگاه نوشت: نتانیاهو از ترس صدور حکم بازداشتش توسط دیوان کیفری بین‌المللی به شدت نگران آشفته است.

این روزنامه فاش کرد که نتانیاهو تماس‌های گسترده‌ای با مقامات آمریکایی به منظور جلوگیری از صدور حکم بازداشتش برقرار کرده است.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6090472

دیگر خبرها

  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • تظاهرات صهیونیست‌ها برای برکناری نتانیاهو + فیلم
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • شنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدند
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو