Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@04:08:21 GMT

◄ میزان خسارت طوفان در جنوب تهران چقدر بود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۰۷۰۱

◄ میزان خسارت طوفان در جنوب تهران چقدر بود؟

تین‌نیوز | 

شهردار شب شهرداری منطقه ۲۰ از شکستگی  ۲۰۰ درخت، ریزش یک مورد دیوار و خسارت به ۸ دستگاه خودرو در اثر طوفان تهران در این منطقه خبر داد.

ه گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، رئیس روابط عمومی و شهردار شب این منطقه در شب طوفانی بابیان این مطلب گفت: وقوع طوفان شدید تهران که طبق گزارش هواشناسی سرعت وزش باد ۱۶ متربرثانیه و ۵۸ کیلومتر بر ساعت بوده است تا این لحظه، موجب آسیب به ۲۰۰ درخت در سطح معابر نواحی هفت‌گانه منطقه ۲۰ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی حسنی ادامه داد: این طوفان موجب سقوط کامل ۳۵ درخت و شکستگی شاخه‌های ۱۶۵ مورد از درختان معابر شهری منطقه ۲۰ شد که نیروهای متخصص مجهز به ابزار و تجهیزات لازم، نسبت به تنه بر و همچنین بریدن شاخه‌های آسیب‌دیده اقدام کردند تا ضمن بازگشایی معابر، به شهروندان آسیبی وارد نشود.

وی افزود: سقوط ۸ درخت بر روی خودروهای پارک شده در معابر و ریزش دیوار یک پارکینگ در خیابان پروین اعتصامی از دیگر خسارت‌های واردشده در منطقه ۲۰ است.

حسنی به آماده‌باش مدیریت شهری منطقه ۲۰ براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی اشاره کرد و گفت: نیروهای خدمات شهری، فضای سبز، سامانه ۱۳۷ و نواحی هفت‌گانه در اولین لحظات وقوع حوادث در محل حاضر شدند و نسبت به برش شاخه‌های شکسته و جمع‌آوری خسارت‌های وارده اعم از جمع‌آوری شاخه‌ها  با استفاده از تجهیزات فنی اقدام کردند.

وی ادامه داد: در حوادث اتفاق افتاده آسیبی به شهروندان وارد نشده است و همچنان عوامل امدادی و کمک‌رسانی شهرداری منطقه ۲۰ در آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز وارد عمل شوند.

شهردار شب منطقه ۲۰ در پایان افزود: با برش شاخه‌ها و بازگشایی معابر، با استفاده از ماشین‌آلات، جمع‌آوری سرشاخه‌ها و تنه درختان برش خورده آغازشد و هم‌زمان پایش و بررسی وضعیت درختانی که در  بوستان‌ها و دیگر نقاط غیر معبری قرار دارند در حال انجام است.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سطح معابر خودروهای پارک شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، یعقوب محمدمرادی افزود: در اثر بارش شدید باران و تگرگ به هزار و ۸۰۰ هکتارزارع گندم و۳۰۰ هکتار صیفی جات به میزان ۸۲ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.
وی گفت: بیشتر خسارت‌های وارد شده به محصولات گندم، هندوانه و خربزه در روستا‌های آشکارا و شمیل بخش فارغان بوده است.

بیشتربخوانید:برداشت لیموترش نوبرانه از باغ‌های توکهور و هشتبندی

دیگر خبرها

  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناس برای روزهای آتی در استان مرکزی
  • واکنش شهرداری به قطع درختان بوستان ستارخان
  • پشت پرده شایعه قطع درختان بوستان ستارخان چیست؟ | واکنش شهرداری منطقه به این شایعه