Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@23:20:48 GMT

آمادگی بانک تجارت برای حمایت از واحد های تولیدی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۰۸۸۶

آمادگی بانک تجارت برای حمایت از واحد های تولیدی

پول‌نیوز - مدیرعامل بانک تجارت در جلسه هم اندیشی با فعالان صنعت و تجارت استان مرکزی برای ارائه خدمات نوین بانکی متناسب با خواسته های آنها اعلام آمادگی کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دولت آبادی مدیرعامل این بانک در سفر به استان مرکزی با شرکت درجلسه هم اندیشی مدیران صنعتی شهر اراک که با حضور دکتر کریمی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و مهندس مقدسی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، توانمندی های این استان را برشمرد و گفت: بانک تجارت آمادگی دارد که بیشتر از گذشته با ارایه خدمات مناسب به واحدهای تولیدی و صنعتی استان مرکزی نقش راهبردی خود را در این حوزه ایفا کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دولت آبادی با اشاره به مزیت رقابتی بانک تجارت در عرصه خدمات بانکداری بین الملل و سهم 40درصدی این بانک در ارائه خدمات ارزی در حوزه های مختلف از جمله در حوزه پتروشیمی و راه سازی آمادگی بانک تجارت را جهت ارایه خدمات متنوع به حوزه های مختلف اقتصاد به ویژه صنعت اعلام کرد.

در ادامه جلسه دکتر کریمی نماینده مردم اراک و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس رویکرد بانک تجارت  را نقطه عطفی در تعاملات بانکها و صنعت استان بر شمرد و ابراز امیدواری کرد این حرکت سازنده با تشکیل کار گروههای کارشناسی پیگیری شود .



مهندس مقدسی دیگر نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی نیز بانک تجارت را یکی از بانکهای مهم تجاری کشور دانست و از حضور مدیر عامل این بانک در جمع تولید کنندگان و صنعت گران استان تشکر کرد.

شرکت ها و کارخانجات آذراب ، گام،یاسان ،بوتان ، آلومرول نوین ، کابل متال ، کابل سینا ، روی اندود ،الیاف ابریشم ماهان ، کبیر ریس ،الیاف ترمه صدف ، اتاق بازرگانی ،گستر چرم، لوید وفراپترو سازان بوتان  در این جلسه هم اندیشی حضور داشتند و مدیرعامل بانک تجارت به سوالات  آنها پاسخ داد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک تجارت استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

سجاد اوجاقلو در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه های بهداشت کارگری هستند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به ۲۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.
 
اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند. داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • سازوکار‌ها و آمادگی‌ها برای اجرای دور دوم انتخابات مجلس
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد