Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مجله همگردی»
2024-04-27@20:25:56 GMT

معرفی بهترین هتل های نزدیک به حرم در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۱۵۲۴

مشهد یکی از مهم ترین شهرهای توریستی ایران است که سالانه مسافران زیادی از سراسر کشور به آن سفر می کنند. افرادی که به این شهر بزرگ سفر می کنند اغلب به قصد زیارت حرم آقا امام رضا (ع) به آن جا می روند. از این رو برای آن ها بسیار مهم است که اقامتگاهشان در نزدیکترین هتل ها به حرم در مشهد قرار داشته باشد تا بتوانند به راحتی در هر ساعتی از روز به زیارت بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب قصد داریم تعدادی از هتل های نزدیک به حرم در مشهد را به شما عزیزان معرفی کنیم تا اگر قصد زیارت داشتید، بتوانید به راحتی محل اقامت مورد نظرتان را پیدا کنید. با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای معرفی بهترین هتل آپارتمانهای مشهد نزدیک حرم...

نزدیک ترین اقامتگاه ها

اغلب هتل های نزدیک به حرم در خیابان امام رضای مشهد واقع شده اند. خیابان امام رضا به حرم بسیار نزدیک بوده و بازارها و مراکز خرید فراوانی نیز در آن وجود دارد. از این رو اقامت در هتل های این خیابان برای مسافران و زائران بسیار مناسب است. در خیابان امام رضا تعداد زیادی غذاخوری و رستوران نیز وجود دارد که در صورت نیاز مسافران می توانند ناهار و شام خود را از آن مکان ها تهیه نمایند. البته اغلب هتل هایی که در این خیابان واقع هستند، دارای رستوران و کافی شاپ می باشند و برخی از آن ها نیز برای هریک از اتاق ها آشپزخانه ای در نظر گرفته اند. اما اگر بخواهید غذای خارج از هتل را نیز میل کنید، به راحتی این امکان برای شما وجود خواهد داشت. هتل های نزدیک به حرم عبارتند از:

هتل آپارتمان قصر نوین

قصر نوین یکی از هتل آپارتمان های مجهز و تمیز و از بهترین هتل آپارتمانهای مشهد نزدیک حرم است که در خیابان امام رضا و بین امام رضا 9 و 11 قرار دارد. اگر بخواهید از این هتل به حرم بروید، پیاده حدود 15 دقیقه و با ماشین حدود 10 دقیقه در راه خواهید بود. این هتل دارای امکاناتی کامل بوده و تمامی تلاش خود را برای رفاه حال مسافران انجام داده است. از این رو یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین هتل آپارتمان های مشهد در بین زائران می باشد.

هتل آپارتمان اسپینو

اسپینو یک هتل 3 ستاره ی نوساز و تاسیس است که در نزدیکی میدان 17 شهریور مشهد قرار دارد. اگر در هتل اسپینو اقامت داشته باشید، با ماشین حدود 10 دقیقه تا حرم فاصله دارید. نزدیکی به حرم در کنار امکانات رفاهی و قیمت مناسب  این هتل آپارتمان، اسپینو را به یکی از بهترین هتل های مشهد تبدیل کرده است.
مجتمع اقامتی اسپینو در سال 1393 افتتاح شده و امکانات رفاهی چون سونا، جکوزی، رستوران، کافی شاپ و تاکسی سرویس را برای مسافران خود مهیا کرده  است.

هتل آپارتمان گلاره

هتل آپارتمان گلاره در خیابان امام رضای 2 قرار داشته و پیاده تا حرم حدود 3 دقیقه راه است. از این رو جزو نزدیک ترین هتل ها به حرم محسوب شده و محبوبیت زیادی در بین مسافران دارد. نزدیکی به مراکز خرید بزرگ و اصلی شهر و بازار رضا از جمله ویژگی های دیگر این هتل است که باعث پرطرفدارتر شدن آن شده است. هتل آپارتمان گلاره با فرودگاه شهر مشهد و ایستگاه راه آهن نیز فقط 20 دقیقه فاصله دارد.
این هتل آپارتمان دارای امکاناتی چون تلویزیون، آشپزخانه، آسانسور و رستوران بوده و بهترین وخوشمزه ترین غذاها را برای زائران و مسافران خود آماده می کند.

هتل آپارتمان هورام

هورام یک هتل تک ستاره است که در چهارراه دانش مشهد قرار دارد. این هتل تمامی امکانات یک خانه را در خود جای داده و با توجه به این که به حرم نیز نزدیک است، یکی از پرطرفدارترین هتل های این شهر می باشد.
اگر در هتل هورام اقامت دارید، می توانید با 7 دقیقه رانندگی یا 10 دقیقه پیاده روی به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) بروید. پارک میرزاکوچک خان نیز فقط 4 دقیقه با هتل فاصله دارد و مکان خوبی برای اوقات فراغت و استراحت شما می باشد.
امیدواریم 4 هتل معرفی شده در بالا مورد توجه شما قرار گرفته و بتواند خواسته های شما را از اقامتگاه مورد نظرتان برآورده سازد. سفر خوبی را برای شما آرزومندیم.

منبع: مجله همگردی

کلیدواژه: ایران گردی ایرانگردی هتل های مشهد مشهد تور اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز مشهد به تهران به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تأخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسؤولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

وی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

کد خبر 6089581

دیگر خبرها

  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • کشفی تازه و متفاوت از تصور پیشین درباره مرز میان مرگ و زندگی