Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@01:40:19 GMT

راهنماي انتخاب لباس مهماني و عروسي

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۱۵۶۹

راهنماي انتخاب لباس مهماني و عروسي

خبرگزاري آريا -

آقايان لطفا از کراوات هاي نگين دار استفاده نکنيد
مهماني شب، مراسمي است که از ساعت 6 بعد از ظهر به بعد و براي مناسبت هاي خاص (مانند مراسم عروسي، حنابندان، مراسم خيريه و غيره) اجرا مي شود. در واقع چيزي که اين گونه مراسم ها را از ديگر مراسم به مناسبت هاي خاص جدا مي کند، ميزان صميميت ميزبان با اکثر مهمانان (که معمولا زياد نيست)، دليل اجراي مراسم، نوع لباس، آرايش صورت و مو، نوع زيورآلات مورد استفاده و بسياري از موارد ديگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل در اين مهماني‌ها بايد بهترين لباس‌هايي که داريم را بپوشيم و بسيار مودب رفتار کنيم، به گونه اي که اين مهماني ها غذا و فرهنگ مربوط خود را نيز دارا است. در اين مقاله چند نکته‌ي مهم که حتما مي‌بايست در اين گونه مهماني ها رعايت کرد را بيان و چندين مدل لباس طبق سلايق و سنين مختلف پيشنهاد مي کنم.
آماده شدن براي مهماني شب
براي مهماني شب ابتدا موقعيت خود و رابطه تان با ميزبان را در نظر داشته باشيد. به عنوان مثال دوست صميمي ميزبان هستيد يا از طريق فرد ديگر دعوت شده ايد.
• در مهماني عروسي اصلا درست نيست که از رنگ سفيد براي پيراهن، زيورآلات بسيار سنگين که جلب توجه مي کنند و کت و شلوار و کفش فاخر استفاده کرد. به خاطر داشته باشيد که در مهماني عروسي، عروس و داماد از همه مهم ترند و همه‌ي توجهات بايد به سمت آنها باشد، نه يکي از مهمانان.
• مهماني شب تنها جايي است که خانم‌ها مي‌توانند از آرايش براق و لباس هاي زرق و برق دار با منجوق و سنگ دوزي استفاده کنند. آقايان هم در صورت تمايل، مي‌توانند از لباس‌هاي ساتن و کار شده استفاده کنند.
• آقايان لطفا از کراوات هاي نگين دار استفاده نکنيد.
• آقايان مي توانند از دکمه‌ي سرآستين، جليقه ي طرح دار، دستمال جيبي، سنجاق سينه، ساعت مچي استفاده کنند.
• بهتر است از لباس هاي طرح دار و چند رنگ استفاده نکنيد.
نکات
• به شکل اندامتان توجه کنيد. هر چيزي که به نظرتان زيبا مي‌آيد، لزوما نبايد با شکل اندام تان هماهنگ باشد.

کت و دامن مخصوص خانم هايي که نمي خواهند سنشان را اعلام کنند
• سن بسيار مهم است. از لباس‌ها و زيورآلات مناسب با سن استفاده کنيد. دخترخانم هاي نوجوان از پيراهن هاي ماکسي سنگ دوزي شده يا آرايش و مدل موهاي خانم هاي جوان استفاده نکنند. عکس همين موضوع نيز صادق است.
• مراقب باشيد که از زيورآلات بيش از حد استفاده نکنيد. مثلا اگر خانم هستيد و پيراهن تان سنگ دوزي دارد، ديگر از گردنبند بزرگ استفاده نکنيد. اگر آقا هستيد و پيراهن ساتن يا براق به تن کرده ايد، ديگر از کمربند يا کفش ورني صرف نظر کنيد.
• به رنگبندي توجه کنيد. براي خانم‌ها، اگر پيراهن‌تان داراي منجوق يا سنگ دوزي است و يا جنس آن از لمه است، کفش‌هاي براق و با رنگ‌هاي شادتان را براي مناسبت ديگري کنار بگذاريد. اگر هم آقا هستيد و يک دست کت و شلوار قهوه‌اي خوشرنگ داريد، ديگر آن را با پيراهن مغز پسته‌اي ‌تان که بسيار دوستش داريد نپوشيد.

خانم ها به طرح کفش و پيراهن دقت کنيد
• کيف و کفش ست آيه‌ي منزل نيست.
• در مورد زيورآلات تکليف خودتان را روشن کنيد، طلايي يا نقره‌اي؟ نشود که گوشواره‌ي طلايي رنگ را با گردنبند نقره‌اي آويزان کنيد.
• به سبک ها توجه کنيد. خانم‌ها اگر دوست داريد که پيراهني با مدل رومي بپوشيد، کيف کوچک نگين دار دهه‌ي 50 ميلادي را با آن به دست نگيريد. آقايان اگر دوست داريد که به سبک داش مشدي‌ها، پيراهن يقه بزرگ بپوشيد، ديگر از سنجاق سينه روي کت استفاده نکنيد.
آقايان هم به زيورآلات دقت کنيد.
• به بودجه بندي توجه کنيد. براي مهماني عروسي يکي از فاميل‌هاي دورتان تمام پس اندازتان را خرج نکنيد.
• هم چنين به پراکندگي هزينه ها هم توجه کنيد. نشود که کفش 1 ميليون توماني را با پيراهن 200 هزار توماني بپوشيد.
• طرح پارچه بسيار مهم است. اگر کيف پوست ماري به دست گرفته ايد، ديگر پيراهن چهارخانه به تن نکنيد. آقايان اگر کت و شلوار چهارخانه پوشيده ايد، دور پيراهن راه‎‌راه را خط بکشيد.
جمع بندي:
همه چيز به اعتماد به نفس و تصوري که از خودتان داريد بستگي دارد. خودتان، اندام، سن، روحيات و علاقه‌مندي‌هاي تان را باور داشته باشيد. براي آنچه که هستيد لباس بخريد، نه آن چيزي که آرزو مي‌کنيد باشيد. سعي داشته باشيد که يک قسمت از لباس‌هايي که مي‌پوشيد را چه از نظر رنگي و چه از نظر زيورآلات، برجسته کنيد تا به چشم بيايد. هماهنگي چه از نظر سبک و چه از نظر رنگي را فراموش نکنيد.
منبع : blog.bamilo.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان»، «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم»، «سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن»، «فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی»، «رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود»، «این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن»، «حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر»، «عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!»، «تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند»، «قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی

 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم

سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن

رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود

این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن

حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر

عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!

تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند

قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد