Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@02:23:43 GMT

معرفي دختر شايسته آمريکا در سال 2018

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۱۵۷۰

معرفي دختر شايسته آمريکا در سال 2018

خبرگزاري آريا -
دختر شايسته آمريکا 2018 سارا رز سامر Sarah Rose Summers، از شهر کلمبيا انتخاب شد. او توانست بين 50 دختر رتبه اول را کسب کند.
سارا رز سامر Sarah Rose Summers دختر شايسته آمريکا 2018 شد
مسابقه دختر شايسته آمريکا برگزار شد. در اين مسابقه سارا رز سامر Sarah Rose Summers دختر 23 ساله از کلمبيا بين 50 دختر ديگر به عنوان دختر شايسته امريکا 2018 انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سارا رز سامرز در 4 نوامبر 1994 در اوهاما، نبراسکا متولد شد. او بين سال هاي 2013 تا 2017 در دانشگاه تگزاس در دو رشته کودکياري و ارتباطات استراتژيک با کسب و کار درس خواند. بعد از اتمام درسش او در مرکز پزشکي OU در سال 2017 شروع به کار کرد و در حال حاضر به يک متخصص عالي در زمينه کودکياري تبديل شده است.
4 سال پيش هم سارا رز سامرز در اين رقابت ها شرکت کرد و نفر دوم شد. ولي امسال توانست جايزه نفر اول را به دست آورد.
سامرز مي گويد که مي خواهد ارتباط سلامت زنان و غذا خوردن را ارتقا بخشد. اوعلاقه بسياري به تناسب اندام دارد. و از سه ورزش پيلاتس، رقص يا زومبا و دوچرخه سواري براي حفظ تناسب اندامش استفاده مي کند.
سارا رز سامر Sarah Rose Summers دختر شايسته آمريکا 2018


سارا رز سامر دختر شايسته امريکا 2018


دختر شايسته آمريکا 2018 معرفي شد


تصاوير سارا رز سامر


دختر شايسته آمريکا در سال 2018


آشنايي با دختر شايسته آمريکا 2018
منبع : seemorgh.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارا سالار کیست و چرا پست جنجالی او درباره «سروش صحت» همه را شوکه کرد؟

زی‌سان: انتشار چند پست اینستاگرامی در صفحه سارا سالار داستان نویس درباره احتمال جدایی‌اش از سروش صحت کارگردان، بازیگر و فیلمنامه نویس سینما بازتاب وسیعی داشت و بسیاری را شوکه کرد. یکی از این پست‌ها با واکنش‌های زیادی روبه رو شد و نهایتا هم  سارا سالار آن را به همراه چند پست دیگر از صفحه اینستاگرامش حذف کرد. 

به گزارش زی‌سان، سارا سالار در پستی که منتشر کرده بود، بدون حاشیه پردازی مستقیم سر اصل مطلب رفت. او با انتشار تصویری قدیمی از خودش، همسر و پسرش نوشت: «از این عکس شروع می‌کنم، تمام داستان را برایتان تعریف می‌کنم. داستان رو بذاریم از آخر به اول تعریف کنیم، من و سروش به احتمال زیاد از هم جدا خواهیم شد همین دو روز پیش بود که فکر می‌کردم عاقبت به خیر شدیم دم این زندگی گرم که همه‌اش عاقبت به خیری هست. داستان اینه گله دارم زودتر از این باید جدا می‌شدیم؛ سروش لفتش داد من می‌دونستم آدمی که این قدر معروف بشه دیگه نمی‌تونه خانواده داشته باشه، کتاب باز به همه لطف کرد حتی به ما»

پیش از این شایعاتی مبنی بر جدایی سروش صحت و همسرش وجود داشت که به نظر با این صحبت‌های سارا سالار شایعات درست بودند.

در پست منتشر شده توسط سارا سالار اشاره‌ای کوتاه به برنامه تلویزیونی «کتاب باز» شده و به طعنه نوشته است: «می‌دونستم آدمی که این قدر معروف بشه دیگه نمی‌تونه خانواده داشته باشه، کتاب باز به همه لطف کرد حتی به ما».  

توضیحی مشخصی در این باره وجود ندارد، اما همسر سروش صحت دلیل جدایی را به برنامه «کتاب باز» ربط داده است.  

کتاب‌باز برنامه‌ای تلویزیونی بود که از سال ۱۳۹۵ در پنج فصل با هدف ترویج و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی از شبکه نسیم پخش شد و تا زمان مدیریت سید محمدرضا خوشرو در شبکه نسیم به کار خود ادامه داد.

در هر قسمت از برنامه، کتاب‌هایی توسط میهمانان به مخاطبان معرفی می‌شود. همچنین در ویژه برنامهٔ ماه رمضان ۱۳۹۹ که با روز‌های قرنطینه کرونا مصادف بود، در هر بخش از برنامه یک بستهٔ فرهنگی شامل فیلم، کتاب و موسیقی به مخاطبان پیشنهاد شده‌است. درج معادل فارسی کلمه‌های بیگانه که در حین صحبت‌های مجری و میهمانان استفاده می‌شود نیز از دیگر ویژگی‌های برنامهٔ کتاب‌باز است.  

مجری «کتاب باز» سروش صحت بود که به موفقیت زیادی با این برنامه دست یافت و به شهرت بالایی در میان عامه مردم رسید.  البته صحت به واسطه سریال‌ها و فیلم‌هایی که ساخته است چهره‌ای مشهوری بود اما در این برنامه محبوبیتش دو چندان شد.

سروش صحت و سارا سالار در سال ۱۳۷۲ با هم ازدواج کردند و بعد از ۸ سال زندگی مشترک در سال ۸۰ صاحب یک فرزند پسر بنام سورنا شدند که حالا ۲۲ ساله است.  

پیش از این، زندگی مشترک این دو زوج هنرمند از دید بسیاری موفق ارزیابی می‌شد و حالا این جدایی با پست عجیب سارا سالار شوکه کننده بود.  

سارا سالار کیست؟  

سارا سالار در سال ۱۳۴۵ در زاهدان متولد شد. او فعالیت خود را در حوزه‌ی نویسندگی با نگارش داستان‌های کوتاه آغاز کرد و پس از آن برای مدتی به کار ترجمه پرداخت. پس از ترجمه‌ی چند مجموعه داستان کوتاه، سارا سالار دریافت که علاقه‌ی اصلی او در نویسندگی است و به همین خاطر، نگارش کتاب‌هایش را به‌صورت رسمی آغاز کرد و داستان بلند نوشت.

سارا سالار در ادامه‌ی مسیر نویسندگی خود، موفق به دریافت جایزه‌ی هوشنگ گلشیری شد.

در میان آثار سارا سالار، دو کتاب «احتمالاً گم شده‌ام» و «هست یا نیست؟» با استقبال بالایی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده‌اند و بهترین کتاب‌های سارا سالار به‌شمار می‌روند.

کتاب احتمالاً گم شده‌ام یکی از بهترین کتاب‌های سارا سالار است. این کتاب داستان زنی را روایت می‌کند که اهل همدان است، او پدرش را از دست داده و مادرش با معضل اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کند. تا اینکه دوستی به نام گندم پیدا می‌کند و می‌کوشد تا هویت خودش را در گندم پیدا کند. شخصیت اصلی کتاب احتمالاً گم شده‌ام در طول روز مدام میان خیال و واقعیت رفت و آمد می‌کند و بخش زیادی از جهان او در تخیلش می‌گذرد.

کتاب هست یا نیست؟ یکی دیگر از آثار سارا سالار است. شخصیت اصلی این کتاب نیز یک زن است، زنی در آستانه‌ی چهل‌سالگی. او در این دوره از زندگی، بحران‌های متفاوتی را پشت سر می‌گذارد و در این کتاب دغدغه‌های خودش را با زبانی روان و صمیمی برای مخاطب بازگو می‌کند. به‌طوری که مخاطب، خود را ناظر و مشاهده‌گر سال‌های زندگی این زن و کامیابی‌ها و ناکامی‌هایش می‌بیند.

سروش صحت و سارا سالار در کنار فرزندشان

واکنش‌ها به خبر جدایی صحت و سالار 

با وجود اینکه سارا سالار پست جنجالی خود را از اینستاگرامش حذف کرده است، اما بازتاب وسیعی داشت وکاربران بسیاری در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع پرداختند.  

پرسش اصلی بسیاری از کاربران این بود که چرا سارا سالار پیش از قطعی شدن جدایی آن را رسانه‌ای کرده است؟ و کاربران این رفتار را «عجیب»  و «نسنجیده» ارزیابی کردند. 

موضوع تعجب برانگیز دیگر برای مخاطبان این بود که چگونه بعد از ۳۰ سال، زندگی این دو چهره فرهنگی سرشناس دچار آشفتگی و از هم گسیختگی شده است.

به نظر می‌رسد بسیاری متعجب بودند که چگونه ممکن است فردی همچون سروش صحت با خصوصیاتی که می‌شناسند پس ازاین همه سال زندگی مشترک از همسرش جدا شود. 

بسیاری از کاربران نیز با سارا سالار ابراز همدردی می کردند و پست او را تلخ و تکان دهنده دانستند. 

tags # سروش صحت ، طلاق سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • سارا سالار کیست و چرا پست جنجالی او درباره «سروش صحت» همه را شوکه کرد؟
  • چرا همسر «سروش صحت» همه را شوکه کرد؟
  • هازن هوتل سرمربی وولفسبورگ شد
  • برگزیدگان جشنواره ابوذر در کرمانشاه معرفی شدند
  • چه فرقی بین فرزندان لاریجانی و قالیباف وجود دارد؟
  • احتمال جدایی سروش صحت و همسرش (+عکس)
  • ساخت خوابگاه برای ۱۰۰۰ دختر دانشجو در غرب کشور/ معرفی ۱۲۰۰ زوج جوان برای دریافت تسهیلات «ایران جوان»
  • اپل ۴۹۰ میلیون دلار جریمه می‌دهد
  • تیم کوک کلاهبردار شد/ اپل ۴۹۰ میلیون دلار جریمه می‌ دهد
  • چه فرقی بین آقازاده‌های لاریجانی و قالیباف وجود دارد؟