Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق کمسیون امنیت ملی مجلس گفت:شروطی که اخیرا وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا اعلام کرد بسیار مضحک است. چطور می توانند با بی اعتمادی که ایجاد کرده اند این همه شروط خنده دار را برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران مطرح کنند؟

محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهارداشت: آمریکایی ها غالبا دنبال زیاده خواهی بوده و تاکنون در هر توافقی چه بین الملل و چه برجام زیر قول هایشان زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو سابق کمسیون امنیت ملی مجلس افزود: شروطی که اخیرا وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا اعلام کرد بسیار مضحک است. چطور می توانند با بی اعتمادی که ایجاد کرده اند این همه شروط خنده دار را برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران مطرح کنند؟

وی گفت: طرح این شروط  تماما برخاسته از روحیه استکباری و نگاه تمامیت خواهی آمریکاییهاست. آنها فکر می کنند ایران زیر بار آن خواهد رفت و می توانند در هر شرایطی برای جمهوری اسلامی نگاه  آمرانه ای داشته باشند اما این برای جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل قبول نیست و هیچ کس این شروط را قبول نخواهد کرد.

جوکار افزود: اگر آمریکاییها قابل اعتماد بودند از برجام خارج نمی شدند و برای ما از ابتدا هم مشخص بود که آمریکا قابل اعتماد نیست .

عضو سابق کمسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما امیدی به اروپاییها نداریم چه برسد به آمریکا که بخواهند در این رابطه شرط و شروطی را هم بگذارد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از موالفه های قدرت هر کشوری بحث دفاعی و سامانه های دفاعی آن کشور است گرچه جمهوری اسلامی ایران به غیر از تجهیزات نظامی مسلح به سلاح ایمان٬ شجاعت و توکل به خداوند است که در وجود یکایک نیروهای مسلح ما نهادینه شده است

جوکار در پایان با تاکید بر اینکه بحث سامانه های موشکی به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست افزود: تجربه به ما نشان داده که آمریکا و کشورهای غربی در رابطه با کشورهای دیگر همانند عراق  اول بحث خلع سلاح را مطرح کرند و سپس به این کشور تهاجم صورت گرفت . بنابراین معقول به نظر نمی رسد که کشوری تن به این مذاکرات دهد.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری است، عیادت کرد

به گزارش ایسنا، «منصور آیرم» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت به همراه اعضا این سرکنسولگری روز جمعه از «سید ابوالحسن میرواحدی» از پیشکسوتان ورزش و رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های شهر فرانکفورت بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد، عیادت کرد.

سرکنسول ایران در فرانکفورت در این عیادت، ضمن ابلاغ سلام و الحوالپرسی وزیر امور خارجه و جامعه ورزشی کشورمان به این قهرمان کشتی ایران که در دهه ۶۰ ریاست و دبیری فدراسیون کشتی را عهده دار و نایب پهلوانی و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در کارنامه خود دارد، در جریان آخرین وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای وی شفای عاجل مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • ۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • آمریکا به قطر: اگر رهبران حماس شروط آتش‌بس را نپذیرفتند، آن‌ها را بیرون کنید
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا