Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، تجمع کنندگان که حدود 20 نفر بودند، از ساعت هشت صبح یکشنبه تجمع اعتراضی خود را آغاز و همچنان تا لحظه انتشار خبر در مقابل ساختمان فرمانداری ویژه حضور دارند.
برخی از رانندگان تاکسی برون شهری گنبدکاووس - آزادشهر در گفت و گو با خبرنگاران، اختصاص ایستگاه ویژه در مرکز شهر و جلوگیری از فعالیت مسافرکش های شخصی را که فعالیت آنها باعث کاهش درآمدشان شده از مهمترین مطالبات خود اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این عده از رانندگان می گویند که در مجموع 35 تا 40 دستگاه تاکسی برون شهری درمسیر گنبد به آزادشهر و بالعکس مشغول فعالیت هستند و فعلا در زمین خالی ضلع غربی میدان 17 شهریور مستقر هستند.
آنان می گویند که ندادن مجوز برای تردد تاکسی های برون شهری در خیابان اصلی تا میدان مرکزی شهر گنبدکاووس سبب شده تا مسافرکش های شخصی به راحتی اقدام به جابجایی مسافر نمایند.
به گفته رانندگان تجمع کننده، اقدام مسافرکش های شخصی که آزادانه اقدام به فعالیت می کنند سبب شده تا درآمدهای آنان به نصف کاهش یابد و حداکثر روزانه بین 400 تا 450 هزار ریال درآمد داشته باشند که بخش زیادی از آن صرف تامین هزینه های سوخت و استهلاک خودروهایشان می شود.
رانندگان تاکسی برون شهری گنبدکاووس همچنین می گویند اگر در داخل شهر حضور پیدا کنند توسط پلیس راهور جریمه و خودروی آنان توقیف می شود درحالی که مسافران مسیر گنبد - آزادشهر برای پرداخت نکردن کرایه اضافی، دوست دارند از مرکز این شهر سوار و در مرکز شهر آزادشهر پیاده شوند.
به گفته آنان، این خواسته مسافران و نیز اجازه تردد ندادن به تاکسی های برون شهری برای ورود به خیابان اصلی شهر، عرصه را برای فعالیت مسافرکش های شخصی فراهم کرده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مسئول حراست فرمانداری ویژه گنبدکاووس که درمحل حاضر شده بود، چهار نفر از نمایندگان تاکسی های برون شهری را برای گوش دادن به مطالبات آنان به دفتر خود دعوت کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان گلستان پلیس راهور تاکسی درآمد زمین تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه

 مروتی گفت: نرخ پیشنهادی کرایه با مصوبه شورای اسلامی شهر مراغه تمامی تاکسی‌های خطی و بی‌سیم، آژانس‌های تاکسی تلفنی، اتوبوس‌های درون‌شهری و حومه و اتودربست‌ها را شامل می‌شود.

 شهردار مراغه گفت:این مصوبه پس از طی مراحل قانونی و اخذ تاییدیه در کمیته تطبیق مصوبه‌های فرمانداری به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی اظهار داشت: کلیه رانندگان فعال در این بخش می‌توانند نسبت به دریافت نرخ جدید بر اساس جدول ابلاغی از طرف سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اقدام کنند.

مروتی همچنین از رانندگان حوزه حمل و نقل درون‌شهری خواست نرخ مصوب را رعایت کنند و خاطرنشان کرد: مسافران هم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و اضافه دریافتی موارد شکایت خود را از طریق تماس تلفنی با ۰۴۱۳۷۴۵۷۰۱۳ به واحد رسیدگی اطلاع دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مراغه نیز با اشاره به اینکه سال گذشته نرخ حمل و نقل درون‌شهری به طور میانگین ۴۵ درصد افزایش داشت افزود: نرخ کرایه امسال برای تاکسی‌های درون‌شهری ۴۰ درصد و برای اتوبوس درون‌شهری ۵۰ درصد افزایش یافت.

 امامزاده افزایش کرایه اتوبوس‌های حومه شهر را به طور متوسط ۳۵ درصد اعلام کرد و افزود: اکنون در شهر مراغه هزار و ۳۴۸ دستگاه تاکسی درون‌شهری، ۶۶ دستگاه ون، ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۲۰۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • نظر سخنگوی تعزیرات حکومتی درباره حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی
  • حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی منصفانه نیست+ فیلم
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج + نرخ کرایه ها
  • هشدار قرمز هواشناسی:بارش شدید باران در نیمه جنوبی فارس