Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال حرکت اسلامی نیجریه با بیان اینکه تنها راه حل مشکلات جهان اسلام، وحدت است، گفت: متاسفانه امروزه برادران دینی در جهان اسلام از مشکلات یکدیگر بی‌خبر و بی‌اطلاع هستند و مهم‌ترین مشکل امروز جهان اسلام, همین بی‌توجهی به مشکلات یکدیگر است. ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, محمد ابراهیم سعید در چهارمین ضیافت افطاری وحدت و مقاومت با موضوع "انسجام گنبدی‌ها برای پیشرفت" در بیت‌الاحزان ‌گنبدکاووس اظهار داشت: در قرآن کریم به همدلی, یکدلی و وحدت بین مسلمین تاکید فراوان شده و نجات مسلمانان را در چنگ زدن به ریسمان الهی دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مسلمانان همه با هم برادر هستیم و باید یکدیگر را دوست بداریم و دوست داشتن سبب نجات مسلمان از آتش جهنم خواهد شد.

فعال حرکت اسلامی کشور نیجریه تاکید کرد: برای رسیدن به هدف باید صبور بود و بزرگترین وسیله برای این هدف صبر و گذشت نسبت به یکدیگر است.

حجت الاسلام محمود ترابی, امام جمعه شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم اظهار داشت: هدف مهم تشکیل چنین مراسماتی, برگزاری کنفرانس و موعظه نیست بلکه هدف ما, گرد هم آمدن تعدادی از دوستان که فکر صحیحی از ایران, انقلاب اسلامی, اسلام و آینده آن داشته باشند, است.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: امروز مهم‌ترین سیاست خارجی امت اسلامی و اولویت آنها باید فلسطین و قدس شریف باشد و باید بر روی این اصل پایبند و متمرکز باشیم تا دشمن را به ستوه آوریم.

وی یادآور شد: جریان صحیح انقلاب, با کثرت جمعیت آغاز نمی‌شود, بلکه با بازگشت صحیح مردم به اخلاق, عدالت اجتماعی و اسلام بتوانیم صف حق را در منطقه تشکیل دهیم که مقدمه تشکیل این صف برگزاری چنین جلسات دوستانه است.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، دانشگاه اسلامی سلطان احمد شاه در کوالالامپور، پایتخت مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است.

این کنفرانس از امروز یکشنبه (16 اردیبهشت‌ماه) با حضور روسای دانشگاه ها از 27 کشور اسلامی آغاز و تا روز سه‌شنبه (18 اردیبهشت ماه) ادامه دارد.

تاکید بر واقعیت آموزش و استراتژی‌های دیجیتال در آینده، تجارب علمی و آموزشی در دانشگاه‌های پیشرفته جهان معاصر، نقش آموزش دانشگاهی در حفظ محیط زیست و بیداری در جوامع عربی و اسلامی از موضوعاتی است که در این کنفرانس مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

ارتقای کیفیت آموزش در جهان اسلام به سطح آموزش جهانی، فعال کردن نقش‌آفرینی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی در مسیر پیشرفت جامعه، تقویت آموزش فنی و حرفه‌ای برای توسعه جوامع، ایجاد فضای رقابتی میان مراکز آموزشی در جهان اسلام، بردن ایده‌های کلی به سمت خلق نظام آموزشی جدید و پیشرفته به منظور آینده‌ای بهتر برای کشورهای درحال توسعه از اهداف این کنفرانس بین‌المللی است.


 

دیگر خبرها

  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان