Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@16:50:49 GMT

بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۲۱۴۶

بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند

خبرگزاری شبستان: معاون ستاد دیه کشور در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اصفهان گفت: بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰زندانی جرایم غیرعمد در سال گذشته توسط ستاد دیه کشور آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، علی مهربان، معاون ستاد دیه کشور  در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اصفهان در سالن اجتماعات هتل آسمان اصفهان اظهارداشت: بیش از 12 هزار نفر با بدهی بالغ بر هزار میلیارد تومان به دلیل جرایم غیرعمد در زندان های کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری و کاهش جمعیت زندان های کشور را به همراه خواهد داشت که خیرین در ماه مبارک رمضان در این امر خیر مشارکت دارند.

 

مهربان با اشاره به تلاش ستاد دیه و خیرین برای آزادی این دسته از زندانیان تصریح کرد: بیش از 10 هزار و 600زندانی جرائم غیرعمد در سال گذشته توسط ستاد دیه کشور آزاد شدند که این روند در سال جاری هم تداوم دارد.

 

وی ادامه داد: بدهی این دسته از زندانیان 972 میلیارد تومان بود که 369 میلیارد آن توسط شاکیان بخشیده شده و مابقی با همکاری قضات و کمک خیرین پرداخت و این تعداد زندانی آزاد شدند.

 

معاون ستاد دیه کشور یادآورشد: ستاد دیه کشور در طول فعالیت خود بیش از 113 هزار نفر را که به دلیل بدهی زندانی بوده اند آزاد کرده و خیرین و شاکیان در انجام این کار خیر مشارکت و همکاری داشته اند.

 

وی شاکیان را اولین خیرین در آزادی زندانیان دانست و اضافه کرد: با گذشت شاکیان زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بیش از بیش فراهم و آن ها زودتر از بند آزاد می شوند.

 

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن مجلس نمایشگاه قرآن کریم شب های قدر ماه رمضان استان البرز کانون های مساجد صالحی سفر استانی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ستاد دیه کشور گذشت شاکیان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب آبادی اظهار داشت: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رأفت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6095301

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند