Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير دفاع آمريکا اعلام کرد که تا زماني که کره شمالي گام‌هاي غير قابل بازگشت و قابل اثبات در مسير هسته‌اي زدايي خود برندارد از هيچ کدام از تحريم‌هايش کاسته نخواهد شد.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، جيمز متيس، وزير دفاع آمريکا مي‎گويد که تا زماني که پيونگ يانگ گام‌هاي غير قابل بازگشت و قابل اثبات در مسير خلع سلاح هسته‌اي خود برندارد هيچ کدام از تحريم‌هايش کاهش نخواهد يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متيس طي سخناني در ديدار با همتايان خود از ژاپن و کره جنوبي گفت: ما مي‌توانيم ددر بهترين حالت مسيري ناهموار به سمت مذاکره با کره شمالي داشته باشيم.
وي افزود: به عنوان وزراي دفاع، ما بايد موضع دفاعي قوي و متحد داشته باشيم تا بتوانيم ديپلمات‌هاي خود را قادر سازيم تا از موضعي آرام و قوي در اين مقطع بحراني وارد مذاکره شوند.
متيس گفت: تمام قطعنامه‌هاي شوراي امنيت سازمان ملل متحد در قبال کره شمالي بايد باقي بماند و اين کشور تنها زماني معافيت‌ها را دريافت خواهد کرد که گامي قابل اطمينان و غير قابل برگشت براي انحلال هسته‌اي از خود نشان دهد.
اين سخنان جيمز متيس در حالي گفته مي‌شود که دونالد ترامپ و کيم جونگ اون هفته آينده در سنگاپور با يکديگر ديدار خواهند کرد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند

کیم سونگ، سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد، ایالات متحده، ژاپن و ۴۷ کشور دیگر را متهم کرد که به دنبال اجتناب از مقررات این سازمان در مورد کشورش هستند که مصمم به ارائه قوانین آنها هستند.

به گزارش خبرگزاری مرکزی کره (KCNA)، در بیانیه سفیر کره شمالی آمده است: «نیرو‌های متخاصم ممکن است در آینده دومین و سومین پنل کارشناسی را علیه ما راه اندازی کنند، اما همه آنها با گذشت زمان با خود ویرانگری مواجه خواهند شد». 

کیم در پایان گفت: اگر ایالات متحده و پیروانش به‌جای عبرت گرفتن از پرونده اخیر، سیاست خصمانه نابهنگام را در قبال کره شمالی (جمهوری دموکراتیک خلق کره) پیگیرانه دنبال کنند، با شکست استراتژیک بدتری مواجه خواهند شد.

پیش از این، سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی گفته بود پیونگ یانگ در واکنش به استفاده واشنگتن از حقوق بشر به عنوان ابزاری برای تهاجم و رفتار خصمانه علیه کره شمالی، گزینه‌های سختگیرانه و قاطعی برای حفاظت از حاکمیت و امنیت خود خواهد داشت. واشنگتن همواره از حقوق بشر برای اقدامات تحریک‌آمیز سیاسی و توطئه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند. او گفت: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توان و قدرت بالایی برای ایستادن در مقابل هر گونه تحریم شدیدی داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • (ویدئو) تحریم‌ها و اقتصاد نابسامان فرش ایران را به زیر کشید؛ ما منزوی شده‌ایم
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • آمریکا از چین و روسیه خواست کنترل سلاح‌های هسته‌ای را به «هوش مصنوعی» نسپارند