Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:12:37 GMT

سرانه ورزشی استان ایلام به ازای هر نفر ۸۴ سانتیمتر است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۳۳۷۶

سرانه ورزشی استان ایلام به ازای هر نفر ۸۴ سانتیمتر است

بهروز حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پیگیری ها و تلاش هایی  که در بحث عمرانی در سال گذشته به وجود آمد یک سری پروژه های ورزشی که در استان از سال ها پیش به نوعی توقف داشتند کار عملیاتی این پروژه ها مجددا احیا و بخش عمده ای از آنها در سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: از جمله این پروژه ها سالن ورزشی چنگوله است که به طور کلی کار اجرایی این طرح بعد از اربعین آغاز شد، هم اکنون این پروژه تکمیل و قابلیت افتتاح را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حل مشکلات پروژه های ورزشی استان

وی افزود: سالن بانوان آبدانان نیز به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم این شهرستان بود که هم اکنون قابلیت افتتاح را دارد.

حیدرزاده اضافه کرد: سالن ورزشی چم کبود آبدانان نیز کار پایانی عملیات آن در حال اتمام است که در بحث برق رسانی این سالن با مشکلاتی جزئی مواجه هستیم که این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام تصریح کرد: پروژه زمین چمن آبدانان نیازمند یک احیای کامل است، طبق بررسی های که در این راستا شد مبلغی بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جهت احیای این زمین چمن نیاز است بر همین امر اعتباراتی که در سال ۹۷ لحاظ شد کار اجرایی این طرح نیز در سال ۹۷ آغاز خواهد شد.

سرانه ورزشی ایلام به یک متر می رسد

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام در ادامه گفت: در بخش لومار نیز یک استادیوم کامل و استاندارد احداث خواهد شد، در بخش سیروان یک سالن ورزشی در چشمه رشید کارزان که کار آن رو به پایان است و حداکثر تا طی ۲ ماه آینده قابلیت افتتاح را دارد.

حیدرزاده بیان داشت: در سایر شهرستان ها نیز به همین شکل پروژه های در دست اجرا و آماده افتتاح و بهره برداری است.

وی اضافه کرد: هم اکنون سرانه ورزشی در استان از معیار کشوری بسیار بالاتر بوده، سرانه ورزشی استان به ازای هر نفر ۸۴ سانتی متر است که با احداث و بهره برداری از این پروژه ها نزدیک به یک متر هم خواهد رسید.

کد خبر 4312884

منبع: مهر

کلیدواژه: سالن ورزشی ورزش و جوانان ایلام بوشهر ماه مبارك رمضان شهرکرد سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان شیراز یاسوج مشهد خرم آباد مراسم گلریزان بارش باران خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری امروز سه‌شنبه در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، اظهار داشت: این ورزشگاه بعد از ۱۴ سال، با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

وی با بیان عملیات اجرایی این طرح سال ۸۸ آغاز شد و طی سال‌های گذشته پیشرفت مطلوبی نداشته است، گفت: بر اساس گزارش‌های فنی، طی یک سال و دو ماه گذشته با کمک دولت سیزدهم، اقدامات جهادی و انقلابی و همچنین تخصیص‌های مالی این طرح ۴۰ درصد پیشرفت کرده و هم اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه افتتاح قرار دارد.

معاون رئیس‌جمهور بدون اشاره به زمان سفر رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: این طرح با ارزش مالی روز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طراز ورزشگاه‌های منطقه‌ای خواهد بود که با توجه به استعدادهای ورزشی خوب در لرستان جز ملزومات حوزه جوانان به شمار می‌رود.

منصوری، تاکید کرد: تکمیل زیرساخت‌های ورزشی موجب شکوفایی استعدادهای مطلوب در استان می‌شود که افتتاح این ورزشگاه هدیه دولت در راستای تعالی و سلامت روحی و جسمی جوانان لرستان است.

کد خبر 6099157

دیگر خبرها

  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز