Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@05:05:51 GMT

لیست ۲۳ نفره کی‌روش مشخص شد؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۴۱۸۲

لیست ۲۳ نفره کی‌روش مشخص شد؟ + عکس

به گزارش تسنیم، اسامی 23 بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه حاضر خواهند بود تا فردا (دوشنبه - 14 خرداد) از سوی کارلوس کی‌روش اعلام می‌شود.

نکته جالب پیش از اعلام اسامی، عکس تیمی با حضور تمام بازیکنان، اعضای کادر و مسئولان تیم ملی در پست‌های مختلف بود که بازیکنان با لباس‌های رسمی بازی‌ها و اعضای کادر با گرمکن‌های رسمی خود عکس گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عکس‌های تیمی معمولا عکس رسمی برای حضور تیم‌ها در تورنمنت‌هاست و موضوعی که جلب توجه می‌کند، شماره‌های مرتب بازیکنان است. در رقابت‌های جام جهانی 23 بازیکن تیم ملی فقط مجاز به استفاده از شماره‌های یک تا 23 هستند که این شماره‌ها به ترتیب زیر است:

1- علیرضا بیرانوند
2- مهدی ترابی
3- احسان حاج‌صفی
4- روزبه چشمی
5- میلاد محمدی
6- سعید عزت‌اللهی
7- مسعود شجاعی
8- مرتضی پورعلی‌گنجی
9- امید ابراهیمی
10- کریم انصاری‌فرد
11- وحید امیری
12- رشید مظاهری
13- محمدرضا خانزاده
14- سامان قدوس
15- پژمان منتظری
16- رضا قوچان‌نژاد
17- مهدی طارمی
18- علیرضا جهانبخش
19- سیدمجید حسینی
20- سردار آزمون
21- اشکان دژاگه 
22- امیر عابدزاده
23- رامین رضاییان
24- علی قلی‌زاده

با توجه به شماره‌بندی انجام شده، اگر این عکس تیمی را عکس رسمی تیم ملی برای حضور در جام جهانی بدانیم، از بازیکنان فعلی حاضر در اردو علی قلی‌زاده در لیست 23 نفره نهایی قرار نمی‌گیرد و کی‌روش باید قلم قرمز خود را روی نام این بازیکن بکشد. با این شرایط از بازگشت سیدجلال حسینی، وریا غفوری، کاوه رضایی و سیدحسین حسینی که در لیست استندبای تیم ملی بودند هم خبری نخواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود

قرارداد مارکو رویس با دورتموند تمدید نخواهد شد.

طرفداری | مسیر مارکو رویس و دورتموند پس از 12 سال از هم جدا می شود.

با اعلام مارکو رویس و باشگاه دورتموند، با توافق بین بازیکن و باشگاه، قرارداد این ستاره آلمانی با زنبورها تمدید نخواهد شد. در نتیجه مارکو رویس در تابستان و پس از اتمام قراردادش با دورتموند، بازیکن آزاد خواهد بود و فصل آینده را در تیمی دیگر سپری می کند. مارکو رویس در 12 سال حضور خود در دورتموند، 424 بازی برای این تیم انجام داده و 168 گل و 128 پاس گل ثبت کرده است. همچنین این بازیکن با دورتموند موفق به کسب دو قهرمانی دی اف بی پوکال و سه قهرمانی سوپرجام آلمان شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد