Web Analytics Made Easy - Statcounter

آریا هاشمی‌ مقدم دروازه‌ بان ایرانی باشگاه NEC نایمخن هلند به عنوان برترین دروازه‌بان فصل لیگ دسته دوم این کشور انتخاب شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آریا هاشمی‌ مقدم دروازه‌بان ایرانی باشگاه NEC نایمخن هلند در مراسم شب گذشته (شنبه) فوتبال گالا هلند به عنوان برترین دروازه‌بان لیگ دسته دوم این کشور انتخاب و معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی‌مقدم که در فصل گذشته برای تیم دوم باشگاه و امیدهای نایمخن به میدان رفت، بین سه گزینه نهایی بهترین دروازه‌بان‌های فصل قرار گرفت و در نهایت توانست با آرای مردمی و کارشناسان عنوان بهترین دروازه‌بان فصل را از آن خود کند.

این دروازه‌بان ۲۴ ساله که سابقه بازی در چند تیم هلندی را هم دارد، فرزند امیر هاشمی‌مقدم، بازیکن سابق تیم استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمان است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرمربی NEC نایمخن هلند محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران فوتبال کارلوس کی روش علی کریمی تراکتورسازی فوتبال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل تیم فوتبال آینده سازان در هفته بیست و دوم لیگ دسته ۲ فوتبال در برابر تیم فوتبال نیروی زمینی تهران به تساوی ۱ بر ۱ رسید.
گفتنی است که تیم فوتبال آینده سازان با یک امتیاز این بازی مجموعاً ۲۴ امتیازی شد.
تیم آینده سازان اردبیل در ۲۲ بازی قبلی خود ۶ برد،۶ تساوی و ۱۰ شکست کسب کرده است.

دیگر خبرها

  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • میرزازاده و درستکار برترین‌های کشتی آسیا لقب گرفتند
  • درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • امین میرزازاده برترین فرنگی‌کار سال آسیا شد
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳