Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایش‌های «جوجه‌تیغی» با ۴ هزار و ۳۵۲ مخاطب و «آنتی‌گون» با ۴ هزار و ۳۶۰ مخاطب به ترتیب در روزهای جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲ خردادماه به اجرای خود در سالن استاد سمندریان پایان دادند. ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، نمایش‌های «جوجه‌تیغی» و «آنتی‌گون» که از روزهای شنبه و یکشنبه 15و 16 اردیبهشت‌ماه ساعت‌های 19 و 21:30 اجرای عمومی خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، شامگاه جمعه و شنبه 11 و 12 خردادماه به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «آنتی‌گون» به کارگردانی علی راضی در 27 اجرای خودپذیرای 4 هزار و 360 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 3622 مخاطب با بلیت‌های 45 و 35 و 30 هزارتومانی، 333 مخاطب با بلیت‌های 25 و 20 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 405 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «آنتی‌گون» طی 27 اجرا مبلغ 154 میلیون و 260 هزار تومان بوده است.

نمایش «جوجه‌تیغی» به کارگردانی بهرام افشاری نیز در 30 اجرای خودپذیرای 4 هزار و 352 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 3444 مخاطب با بلیت‌های 40 و 35 و 30 هزارتومانی، 458 مخاطب با بلیت 25 و 28 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 450 مخاطب شامل مهمان‌های گروه، هنرمندان و اصحاب رسانه به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «جوجه‌تیغی» طی 30 اجرا مبلغ 138 میلیون و 851 هزار تومان بوده است.

انتهای پیام/

 

 

R1369/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تماشاخانه ایرانشهر تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تماشاخانه ایرانشهر تئاتر تماشاخانه ایرانشهر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی