Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت : درمراسمی با حضور نماینده ولی فقیه دراستان ، از پوستر جشنواره کشوری روح خدا رونمایی شد.
جوادیان زاده افزود: مقاله ‌نویسی، شعر، وبلاگ ‌نویسی، مسابقه کتابخوانی وصیت‌ نامه امام خمینی (ره) و خوشنویسی، از بخش‌های این جشنواره است.
وی ادامه داد: این جشنواره همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) آغاز به کار می کند و تا دهه فجر سال جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این جشنواره به ابتکار دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد برای ششمین سال متوالی برگزار می شود وهدف از برگزاری آن ، معرفی ابعاد شخصیتی امام (ره) به جامعه و ارائه دستاوردهای فرهنگی هنری کشور است.
وی ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.roohkhoda.ir مراجعه کنند.
 مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان نیز در این نشست غرض از برگزاری جشنواره روح خدا را معرفی شخصیت امام (ره) به تمام نسل ها و عصرها دانست.
حجت الاسلام گرجی افزود: قصد داریم سطح این جشنواره را از کشوری به بین المللی ارتقا دهیم، چرا که امام خمینی  (ره) یک شخصیت کاریزماتیک و بین المللی است.
 نماینده ولی فقیه در استان نیز در این مراسم هدف امام خمینی (ره) از انقلاب را قرار دادن انسان ها در راه کمال انسانی و قرب الهی دانست و گفت: مسیری که امام ترسیم کرده است مسیر اسما الله و دعای جوشن کبیر است که می توان به خوبی آن را در جشنواره دنبال کرد و اگر شما بتوانید در این جشنواره از دعای جوشن کبیر استفاده کنید و اسامی صفات باری تعالی را به صورت جشنواره مجسم کنید به خوبی می توانید در این راه موفق شوید.
امام جمعه یزد افزود: کار خوبی است که به زبان هنر و تصویر شخصیت امام را معرفی کنید و بعد از عمل نیز باید بازخورد آن را بررسی کنید و آن را تقویت کنید. 
آیت الله ناصری ادامه داد: من تقاضا می کنم که در کارهای خود، کتاب فرمایشات امام خمینی(ره) را جلو خود بگذارید و حرف های ایشان را بخوانید و در کارها تصمیم بگیرید .
 مراسم افتتاحیه  ششمین جشنواره کشوری روح خدا، با حضور شهردار یزد، رئیس شورای شهر، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان استانی در محل دفترنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.
 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد جشنواره روح خدا افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟

نخستین جشنواره سراسری فیلم شهرنما در حالی پایان پیدا کرد که جایزه بزرگ جشنواره به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به هیچ فیلم‌سازی تعلق نگرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جشنواره، در آئین پایانی جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) که با حضور جمعی از فیلم‌سازان و برگزیدگان همراه بود، رضا فهیمی به نمایندگی از هیئت داوران پیرامون عنوان جایزه بزرگ جشنواره توضیحاتی ارائه داد و گفت: هیئت داوران هیچیک از آثار را شایسته دریافت عنوان بهترین فیلم ندانست.

وی با اشاره به اینکه برای عنوان جایزه ویژه هیئت داوران مبلغ ۵۰۰ میلیون ریالی به عنوان جایزه درنظرگرفته شده بود که به فیلم‌سازان شرکت کننده در جشنواره تعلق نگرفت، افزود: بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری، این مبلغ برای تولید فیلم کوتاه ۱۰۰ تا ۱۲۰ ثانیه‌ای اختصاص می‌یابد.

نماینده داوران جشنواره شهرنما ادامه داد: طی هماهنگی صورت گرفته با انجمن سینمای جوانان، در روزهای آینده طی فراخوانی از فیلم‌سازان سراسر کشور برای ارائه فیلم‌نامه دعوت خواهد شد تا پس از بررسی طرح‌ها در شورای پیچینگ فیلم کوتاه، این مبلغ برای حمایت از تولید هزینه شود.

به گزارش ایمنا، نخستین جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان رفسنجان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و مؤسسه فرهنگی هزاردستان برگزار شد.

کد خبر 750056

دیگر خبرها

  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند