Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - ایرنا - آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان روز یکشنبه در مسجد جامع جوانرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جوانرود در این مراسم گفت: عظمت امام راحل واقعیتی است که دوست و دشمن به آن اعتراف دارند.
حجت الاسلام محمدمهدی مرادی، با بیان اینکه باید افکار و راه امام خمینی (ره) حفظ شود، افزود: تمام افکار امام ناب و اسلامی هستند که باید زنده بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با انقلاب خود عزت و هویت از دست رفته را به ما باز گرداند و با نابودی رژیم ستمشاهی و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی حکومتی بر پایه اسلام ناب پایه گذاری کرد.
حجت الاسلام مرادی، با اشاره به ابعاد گوناگون ایمانی، اعتقادی و ملی امام عظیم الشان خاطرنشان کرد: شناخت ویژگی ها و شاخصه های امام خمینی با آگاهی از اندیشه های ایشان در کلیه امور راهگشا خواهد بود.
وی یادآور شد: تا زمانی که ملت بزرگ ایران در مسیر امام راحل (ره) و ولایت و رهبری حرکت کند، انقلاب اسلامی آسیبی نخواهد دید.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جوانرود نیز از پانزدهم خرداد سال 42 به عنوان سرآغاز نهضت بزرگ اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) یاد کرد و گفت: مردم ما نباید هیچ گاه از اهمیت این روز تاریخی غافل شوند.
محمود داوودی زاده افزود: سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد بهترین زمان برای تببین و ترویج اندیشه های امام (ره) و انتقال آرمان های ایشان به دنیا و آزادیخواهان جهان است و همه باید سعی کنیم تفکرات و اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی در همه ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه زنده بماند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آيين سالگرد امام افكار امام شهرستان جوانرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • آیا می شناسیدش؟
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد