Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-29@23:31:37 GMT

دو خودروی پراید در یک شب طعمه حریق شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۶۱۴۵

به گزارش خبرگزاري صداوسيما ؛ حدود ساعت ۳ بامداد با اطلاع رسانی یکی از شهروندان مبنی بر حریق یک دستگاه خودرو، نیروهای آتش نشانی ایستگاه شماره ۲ کهریزک راهی محل حریق واقع در خیابان ۶۰ متری امام حسین(ع) شدند و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پراید در حدفاصل خیابان سوم و چهارم شمالی دچار حریق شده است که بلافاصله عملیات اطفای حریق به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مسئول آتش نشانی و مرکز خدمات ایمنی شهرداری کهریزک در ادامه این خبر گفت: ساعت ۵:۳۱ همان روز و چند ساعت پس از اجرای عملیات اطفای حریق خودرو، تماس دیگری با مرکز آتش نشانی کهریزک صورت گرفت و خبر حریق دیگری در محدوده اسماعیل آباد اعلام شد.
 
وی اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی بلافاصله به محل حریق اعزام شدند و عملیات اطفای حریق را به اجرا درآوردند.
 
فروغی خاطرنشان کرد: باتوجه به وقوع دوحادثه حریق خودرو در یک بازه زمانی نزدیک به هم و بدون علت و نقص فنی، موضوع مشکوکی بود که باتوجه به درخواست صاحبان خودرو مورد بررسی نیروهای کلانتری قرار گرفت و باتوجه به شواهد موجود متهم اصلی وقوع این دو حادثه، که فردی متکدی و ناشناس بود، شناسایی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پرايد خودرو طعمه حريق کهريزک آتش نشاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد

به گزارش همشهری آنلاین، این حادثه که در عصر روز شنبه و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به‌طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به‌طور کامل برطرف شد.

در این باره بیشتر بدانید:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

این حادثه در پی آتش‌گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبارمصرف در طبقه منفی یک هتل پارسیان کوثر رخ داد که با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و آتش‌نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به‌طور کامل خاموش شد.

کد خبر 847613 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم منطقه ۶ آتش‌ نشانی تهران حریق حوادث ایران

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد