Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@02:57:37 GMT

مالیات بازاریان کرمانشاه و اصفهان را یکسان می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۶۳۰۹

مالیات بازاریان کرمانشاه و اصفهان را یکسان می‌گیرند

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از وضعیت مالیات اصناف کرمانشاه گلایه کرد و گفت: مالیات بازار کرمانشاه و اصفهان را یکی می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، رضا سلیم ساسانی در نشست فعالان بخش خصوصی و مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به معضل بیکاری استان کرمانشاه، اظهار کرد: ایجاد شغل جدید نمی‌خواهیم، فعلا باید تلاش کنیم همین مشاغل موجودی که داریم حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اشتغالزایی قابل توجه حوزه اصناف یاد کرد و ادامه داد: بازار کرمانشاه با مشکلات متعددی مواجه است که اگر فکری به حال آن نشود همین اشتغال موجود را هم از دست می‌دهیم.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه به موضوع بالا بودن مالیات برای بازاریان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: مالیات برای بازار کرمانشاه و اصفهان را یکسان حساب می‌کنند.

سلیم ساسانی درباره حقوق بازرسین اتاق اصناف کرمانشاه نیز تاکید کرد: موضوع حقوق بازرسین اتاق اصناف چند سال است که مطرح می‌شود و محلی برای پرداخت حقوق آنها نداریم.

وی تاکید کرد: این در حالی است که بر اساس قانون باید 33 درصد از درآمد حاصل از جرایم که به خزانه دولت می‌رود به اتاق‌های اصناف برای حقوق بازرسین داده شود که تا کنون چیزی پرداخت نشده است.

در ادامه عارف ابراهیمی رئیس خانه معدن کرمانشاه نیزاز عدم توجه به حوزه معدن در کشور انتقاد کرد و افزود: از نمایندگان مجلس توقع داریم پیگیر تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت باشند تا توجه به حوزه معدن بیشتر شود.

وی بخش خصوصی را بی‌کس‌ترین بخش در کشور دانست که هیچکس حامی آن نیست که در شرایط بسیار بد فضای کسب و کار به سختی فعالیت می‌کند.

همچنین سجاد سنجابی مدیرعامل تشکل‌های حمایتی و هدایتی کشاورزی ایران نیز گفت: کشاورزان قشری مظلوم هستند که کسی سراغ آنها نمی‌آید تا به مشکلاتشان رسیدگی کند. اکنون کشاورزان کرمانشاه با مشکلات زیادی مواجهند برای مثال هنوز پول چغندرهای خود را دریافت نکردند.

سنجابی از حضور کارگران افغانی بر سر مزارع کرمانشاه هم انتقاد کرد و یادآور شد:اصفهانی‌ها زمین‌های کشاورزی کرمانشاه را می‌گیرند و از کارگران افغانی استفاده می‌کنند، این در شرایطی است که بسیاری از جوانان کرمانشاه بیکارند.

فردین امیری رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری نیز با اشاره به مشکلات حوزه گردشگری استان، گفت: نباید بخش دولتی را در حوزه گردشگری بر بخش خصوصی حاکم کنیم.

وی همچنین خواستار راه اندازی پروازهای بین‌المللی در فرودگاه کرمانشاه شد که می‌تواند به گردشگری استان کمک کند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان در آیین افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت شهر فولاد شهر گفت: در شهرستان لنجان بیش از ۱۴ هزار واحد صنفی مشغول فعالیت هستند که یک سوم آن در فولادشهر هستند.


جواد محمدی فشارکی افزود: براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته یکی از نیاز‌های بخش فولادشهر به دلیل استقرار بخش قابلی توجهی از بازاریان در فولادشهر استقرار دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت بود و با توجه دغدغه هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان لنجان شاهد استقرار و راه اندازی این دفتر بودیم.


وی گفت: سال گذشته بیش از ۲۴۰ هزار بازرسی در استان اصفهان انجام شده که از این میزان بیش از ۱۱ هزار بازرسی به شهرستان لنجان اختصاص دارد که این مهم به همت بازرسان و حمایت اتاق اصناف این شهرستان بوده است.

دیگر خبرها

  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر