Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت که تاکنون اتفاق عملی در مورد حضور پاس در لیگ دسته اول فوتبال رخ نداده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا گل‌محمدی  در مورد انتقال امتیاز تیم دسته اولی استقلال جنوب تهران به پاس اظهار داشت:

هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی از طرف اداره کل به من منتقل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌ها بیشتر در حد رایزنی و صحبت‌های شفاهی است، اما هنوز نامه یا درخواستی از طرف من صادر نشده است.

رضا گل‌محمدی با بیان اینکه مسئله انتقال امتیاز پاس به تهران به صورت جدی دنبال می‌شود، تصریح کرد:

ما و پیشکسوتان پاس جلساتی را داشتیم و این موضوع را پیگیری می‌کنیم، اما هنوز اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است. افکار عمومی، جامعه ورزش و پیشکسوتان پاس به دنبال احیای مجدد پاس هستند و در این خصوص جلساتی با پیشکسوتان پاس، مسئولان مرتبط شامل مدیران نیروهای مسلح و مسئولان عالی‌رتبه ورزش و جوانان کشور داشتیم. ما رایزنی‌های زیادی داشتیم، اما از لحاظ عملیاتی مصوبه اجرایی یا اقدام عملی نداشته‌ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در مورد احتمال انتقال امتیاز تیم نفت تهران گفت:

نظر دبیرخانه کمیسیون ماده پنج این است که هیچ تیمی از تهران خارج نشود. مسئولان مرتبط ابتدا باید مسئله مالکیت باشگاه نفت را حل کنند. پس از اینکه فردوسی (مالک باشگاه نفت) امتیاز این باشگاه را از وزارت نفت خرید، هنوز امتیاز به او واگذار نشده است.

رضا گل‌محمدی ادامه داد:

فردوسی نامه‌ای به من ارسال و تقاضا کرد جلسه‌ای برای رسیدگی به این موضوع و بررسی انتقال مالکیت برگزار کنیم. تا قبل از پایان خرداد جلسه‌ای در این خصوص خواهیم داشت. امیدوارم مسئولان هیئت واگذاری نفت به مسئولیت خود عمل کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم نفت تهران استقلال جنوب تهران تیم نفت تهران رضا گل محمدی مالک باشگاه نفت مدیر کل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال

تمرین امروز استقلال تحت تاثیر حضور هواداران این تیم در محل برگزاری تمرینات قرار داشت و در یک روز تعطیل، هواداران تیم آبی پایتخت از فرصت به دست آمده نهایت استقاده را برده و خود را به محل تمرینی تیم محبوب خود رسانده بودند.

اما این حضور به قدری پرشور بود که مسئولان باشگاه استقلال هم انتظار آن را نداشتند و حتی در دقایق ابتدایی تمرین موجب بروز بی نظمی هم شد و باتوجه به اینکه جایگاه تماشاگران در کمپ مرحوم ناصر حجازی نیمه تمام است، برخی از تماشاگران در اوایل تمرین جایی برای نشستن و تماشا نداشتند تا مسئولان کمپ دچار چالشی جدی شوند.

در نهایت عده‌ای پشت دروازه و کنار زمین نشسته و به نظاره تمرین پرداختند و عده‌ای هم روی لبه های سکوها حضور داشتند تا این مشکل هم به نوعی برطرف شود که البته دلیل اصلی آن عدم انتظار مسئولان استقلالی بابت حضور این تعداد تماشاگر در تمرین بود.

تمرین شاگردان جواد نکونام هم با گرم کردن و نرم دوی شروع شد و بازیکنان این تیم در قالب دو تیم در زمینی کوچک مشغول بازی بودند.

امیرحسین صادقی، بهتاش فریبا، بابازاده و خانواده رافائل سیلوا تماشاگران ویژه تمرین امروز بودند و نکته جالب عدم حضور مهدی هاشمی نسب در تمرین بود که هنوز دلیل آن مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید علت این غیبت چه بوده است. همچنین زبیر نیک نفس تنها بازیکنی بود که در این جلسه تمرینی احساس درد می‌کرد.

انتهای این جلسه تمرینی هم با اشتیاق زیاد هواداران و بی نظمی و هرج و مرج برای درخواست عکس سلفی با بازیکنان همراه بود و همچنین این حضور پرشور موجب ترافیک شدیدی هم در خیابان منتهی به کمپ ناصر حجازی شده تا جمعه شلوغ آبی پوشان این چنین به پایان برسد.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • تیم گلبال اردبیل فاتح لیگ دسته یک کشور شد
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال