Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، شاهین فتحی درمورد پوشش امدادی جمعیت هلال‌احمر در بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: اعزام و استقرار تیم‌های امداد و نجات در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب از استان‌های تهران، قم، البرز،‌ سمنان و شهرستان کاشان انجام می‌گیرد.  
 
وی افزود: 128 پست، 883 نیروی عملیاتی، 80 دستگاه خودرو، 36 آمبولانس و 44 دستگاه سایر خوردهای عملیاتی برای این ایام درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
معاون عملیات سازمان امداد و نجات ا ز آماده‌باش 557 پست و پایگاه امداد و نجات در سطح کشور خبر داد و اعلام کرد: آماده‌باش ویژه و افزایش توان عملیاتی استان‌های البرز، قزوین،‌ مازندران،‌ قم و آماده‌باش تیم‌های امداد و نجات هوایی تهران و البرز در نظر گرفته شده است.  
 
فتحی عنوان کرد: تیم‌های واکنش سریع نیز به منظور بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی  (ه) در سطح کشور به حال آماده باشد درآمده‌ است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست سازمان امداد و نجات ارتحال امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک

صبح امروز مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک بازدید کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078485 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آموزش نیروهای واکنش سریع در عربستان/ خارطوم اعتراض کرد
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • ویرانی، آوارگی و فاجعه؛ سودان یک سال پس از جنگ